Monday, June 15, 2009

Pedulik hape aku.

Hahaha!
Hari ni besh =))
Pegi kuar ngan Haidi lepak mines.
Kalo korang jumpe kapel yang tengah-tengah mall main tumbuk,sepak terajang tu la kami.
heh ;p

Memang wei.
Aku ni kalo tengok Haidi cam leka sket, gedebuk!
Aku tumbuk tepat di dada die yang agak besar tu.
Hahaha!
Sape sowh tak peka terhadap awek sendiri.
Then, mule la sesi memukul dan Haidi konon nak gune strategi nak attack tempat lain tapi attack sebenar kat tempat lain.
Paham tak?
Kalau tak paham pegi terjun banggunan skarang.

Kitorang dah bosan kat mines gerak gi metro kajang lak.
Sebenarnye, aku nak carik game.
Nak cukupkan kuota game the sims 2 aku.
Aku dah ade nightlife,bussiness,bon voyage.
Yang takde lagi university,pet ngan season.
Ni semue expansion pack bagi the sims 2.

Ok, yang paling tak best nye the sims 3 dah kuar.
Orang kate the sims 3 ni lagi best sebab grafik lagi bagus dari sims 2.
Pedulik hape aku.
Aku akan tetap main the sims 2.
Penat wooo nak kumpul semue expansion pack die.
Habeh duit aku eh eh salah duit Haidi.
Kongsi duit laaa.

Ni tadi kat metro aku da beli the sims 2 university!
Seronok!
Harge pun seronok gak rm12.
Aku bayar rm10,Haidi blanje lagi rm2.
Tak kesah laaaa.
Janji aku tak boring kat umah.


Bulan depan aku nak beli the sims 2 pet.
Bulan lagi depan nak beli the sims 2 season.
Lepas tu dah cukup laaa kot kuota.
Kalo rase dah boring baru beli apartment life ngan free time.
Kang berat laa laptop aku bukan penuh dengan assingment tapi penuh ngan game the sims.

Agaknye uncle kedai game kat metro pun dah kenal aku.
Asal singgah je tengok game the sims.
Heh ;p

Sape-sape nak install game the sims, meh la kat aku.
Tapi kene bayar aaa.
Kau ingat aku beli cd free je ke?
Heh??? ;p

Aku saje je beli cd trus sebab leh gune dalam jangke mase panjang.
Kalau mintak orang, buatnye aku nak format laptop dah kene mintak balik orang game tu.
Ni dah ade cd sendiri tak payah menyusahkan orang lagi.

Lagipun tak ramai member aku main game ni.
Susah sket nak dapat supplier.
Tapi yang aku ni problem sket time nak crack file.
Aku tak reti ouh.
Sile gelak sekarang.

Ape ni budak komputer pun tak tau nak crack file?
Heh ;p
Nanti ade mase aku blaja laaa.

Oklaaa.
Itu la die kegilaan aku yang agaknye sejak kecik lagi kot.
Dulu time kecik main game the sims biase yang agak bosan tu.
Abang aku satu je die ajar aku pasal game the sims.
Care nak cheat duit!
Tu laaa sebab orang kat the sims aku semue kaye umah bapak besar tak hengat tapi duit tak pena habes malah bertambah.
Hahaha!

Tata titi tutu toto!


Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

member aku cakap sims3 blh install je.tak yah buang pun sim2.

die kate lagi bes boleh gi tros uma jiran, boleh jogging keliling rumah.

aku dah soh die bagi pinjam tapi die asek lupe nak bawak je. die memang ade prob short-term memory. takpelah aku maafkan die