Friday, July 31, 2009

Mengejut.

Seperti yang anda tahu, uitm banyak kene tutup sebab h1n1 tapi uitm jengka takde h1n1 okay?
Kitorang cuti sekali sebab maybe uitm nak selaraskan cuti.
Cuti mid sem yang sepatotnye bulan 9 together with cuti raye terpakse di awalkan.
So sekarang ni aku tertanye-tanye, how about our cuti raye nanti?
Jangan kau bagi 2 hari cuti dahla...
Duit raye aku mau dapat rm30 je.
Mane bleh!!!!

So aku balik umah ari sabtu sebab cuti mengejut so tiket bas ari jumaat laku macam char kuey teow yang sedap kat pasar malam utim jengka tu...
Lagipun ade program mentor mentee by course CS so tak leh laaa balik jumaat.
Eceh...membebel macam la aku kene balik naik bas.
Padahal tumpang atikah.
Heh ;p

Ari selase mulelaaa aktiviti aku meredah ceruk-ceruk kl.
Haha, tipu je.
Aku pun dah lupe aku buat ape.
Ouh ye, ari selase pegi sekolah amek sijil spm and then pegi gerak mandi sungai dengan Haidi.
Haidi masak!!!
Sedap gile.
Die masak kat umah then bawak pegi sungai.
Masak nasik goreng takde sayur(*cukup memahami), sosej cheese and die buat ayam berempah.
Sumpah 2 hari gak aku kekenyangan.

Ari rabu plak, aku pegi shopping baju raye!!!
Haha, awal gile padahal ganti puase pun tak abes.
Teeeettt!
Diam ahhh.
Kene beli awal sebab sekarang kat mane-mane pun sale.
Aku beli 2 baju jenis long coat satu kaler hijau itam and satu lagi kaler pink putih.
Yang kaler hijau itam tu nak simpan dulu time raye baru pakai.
Lepas raye leh pakai untuk pegi dinner CS.
Beli 2 seluar jeans and 2 sandal cute.
Tak sampai rm500 laaa aku blanje.
Ayah bagi rm500.
And ade lebih lagi rm200 tau.
Beli rantai love and huruf H.
Juge beli lip bulm from body shop.

And hari ni pegi pc fair!
Rambang mate aku weh!
Aku ni dahla suke tengok aksesori laptop and handphone.
Menangis tengok sebab pinjaman tak masok lagi.
Beg laptop dan jugak earphone henset aku.
Tadi beli pendrive dan jugak memori kad hp.
Dan jugak cd case.
Takde la bersepah-sepah cd the sims aku.

Esok nak pegi nilai!!
Shopping baju Haidi and aku!
Cuti kali ni asyik shopping je.
Aku nak beli beg untuk dinner nanti and beberape aksesori.
Sekarang ni nak buat hobi baru.
Kumpul rantai!!!
Yeahhh ;p

Ok laaa.
Nanti aku snap gambar barang-barang yang aku shopping.
Bye bye=))

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: