Friday, August 28, 2009

Agaknye kau sorang je kot nak rushing hari ni...

Yelahhhh...kau sorang je nak buke dengan family, kau sorang je nak balik temerloh kejadah ape ntah.
Hari ni aku rase puase aku agak kekurangan pahala sebab asyik mencarut.
Pehhh...aku ni memang PANTANG kalau manusie, diulangi MANUSIE bukan binatang yang tak berakal mahupun ade otak tapi tak nak gune memotong barisan!
Sumpah aku rase nak tolak kau ke tengah jalan tempat bas lalu, baru kau tahu sekse beratur punyela panjang pastu sukati kawan-kawan kau je nak memotong barisan.


Okay,okay.
Sabar...
Begini al-kisahnye.
Aku bertolak dari Jengka pukul 12 tengah hari.
Naik metrobus and dalam pukul 2 lebeyh tu pun sampai ke Pekeliling.
So, dah sampai tu trusla menuju ke kaunter tiket metrobus untuk beli tiket balik ke jengka semule pada 31hb ogos.



Punyelaaa panjang beraturnye hanye tuhan yang tau.
Terpakse la aku beratur jugak kang tak pasal-pasal aku balik jengka naik lori kelape sawit lak...+_+
Dan seperti biase, kalau name pun orang Malaysia ke hape ntah, memang tak reti nak beratur dengan sopan.
Tau nak memotong barisan je!
Cube laa kau bayangkan, aku beratur dari pukul 2 lebeyh sampai pukul 3 lebeyh barula dapat beli tiket.
Bus pukul 2 stengah sampai, budak depan aku punye member kot baru sampai and trus potong queue(*abaikan ejaan)

Then bas pukul 3 sampai, segerombolan mamat goblok jumpe member mereke yang beratur di barisan hadapan, and trus potong barisan.
Kau bayangkan betape menyirapnye aku sampai nak minum air sirap dah!
Seb bek pose.
Wei bangang!
Pikirla sket orang yang dah beratur lame kat belakang ni haaa.
Yang paling membuatkan puase aku hampir batal, apabile adelaa sorang aminah yang datang dari langit kot.
Ntah dari mane die datang,tetibe dah ade kat sebelah aku nak nyelit sebab nak motong getah, eh eh salah motong barisan.

You messed with the wrong lady laaa aminah takde otak!
Aku sound tepek je,"dah tak reti beratur ke?Orang belakang dah beratur lame ko senang2 nak motong!"
Bleh plak member2 die yang kat tepi tu suruh menyelit.
Yang si aminah ni kate,"tak nakla.nnt orang marah."

Haaaa!
Tau pun kau orang marah.
Member die lak nak sound2 aku.
"Bagila orang nak beli tiket ke temerloh dulu."


Amboi amboi amboi...
Dah gheti turun kl pandai2 la beli tiket awal sket.
Nak bagi kau dulu sampai esok laa jawabnye aku beratur kat pekeliling tu.
Dahla pompuan dah takde rupe perempuan.
Ish, hanye Allah je la tau ape aku rase petang tadi.
Aku selamat sampai ke rumah.
Tu je yang penting.





Itik pun tau nak beratur. Pegi jadik itik laaa wahai sesiape yang tak reti nak beratur!

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: