Tuesday, August 11, 2009

Tambahan.

Cesss!
Aku ni macam dah 'SIKIT' sangat kerje sampai ari ni tyme kelas pengucapan awam dapat lak tugasan lagi. +_+
Kene wat presentation individu, diulangi INDIVIDU.
Seriously,aku cuak sket bile berkaitan dengan cakap depan orang yang tak dikenali sangat.
Haish!
And yang paling hampagas nye, aku ni kene wat presentation on the first week of presentation iaitu next week bertarikh 18 ogos 2009!
And on that day, aku ade 3 test iaitu pre-calculus,akaun and computer organization.

And I have nothing in my mind now.
Zero!
Tak tau nak wat tajuk ape yang interesting, kreatif and yang jarang orang tau.
Aku terpikir nak buat tajuk 'Mencari duit melalui internet".
Interesting ke?
Tak banyak en orang tau pasal hal ni? Kan? Kan?
Tolonglah agree dengan aku.

Ape lagi yang bagus untuk diketahui eh?
Aku tak nak skema sangat tajuknye, takot orang bosan.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: