Monday, August 10, 2009

There's so much to think...


Beside this blog, I have A LOT of thing to think about.
So, I don't have time for my blog now.

Kene fikir pasal pre-calculus yang semakin mencabar, programming yang makin menekan otak, csc159 yang menyekse jiwe dan subjek akaun yang makin melonggarkan skru otak.
Jadik kalau anda bercakap dengan saye, pastikan saye bebas daripada segala elemen-elemen di atas ye.

And I decided to join Multimedia Competition!
Pasal 1Malaysia.
Don't give a damn laaa pasal tajuknye.
Tapi nape selalu skema sangat tajuknye?
Last sem MC pasal video korporat uitm.
Haish!

Plus, I don't have any kachinggg now!
Seriously, in my bank account, it looks very pathetic everytime I check my balance.
Bile nak masuk pinjaman selangor ni?
I need money to buy books and EAT!
You expect me to puase is it?
Screw you peeps!

Day by day,week by week I am more into debt.
My creditor is Haidi B. Anuar.
Bahahaha!
Pinjam duit kat balak sendiri.
Urban tak urban aku ni?
Aku tak suke pinjam duit kat kawan.
Sebab takot kang lambat bayar, tarik muke plak.
So, pinjam duit kat Haidi, aku memang tak bleh wat ape la.
Tak nak bayar pun, mane nak lari?
Kang aku rindu kat Haidi plak.

Okay, cuti raye tetap seminggu.
Tu yang penting ye rakan-rakan.
Cuti raye.
Tak kirela anda dah ganti puase ke tak.
Hehe...

This week gonna crash Kajang!
Balik kampung la wei.
Nak attend wedding adik Aten.
Bapak kesian aku.
Nab ngan Robeq pegi tyme adik Aten nikah.
Tapi wedding diorang tak dapat pegi sebab masing-masing ade program, termasukla aten.
Nampkanye saye sorang sajelah cikgu +_+

Sila Like, Kalau Suka =D

2 comments:

atenrox said...

wa pun g jugak kenduri tu
tapi kan wei aku tak sempat nak hantar peta (kad dah habis) kat uma ko
then nanti ko blek boleh tak ko singgah uma aku mintak peta kat mak aku
g la dengan haidi ke
amek peta kat mak aku tau
tkot korg sesat lak nt
kena plak wat kenduri untuk ko

Cik Shafiza said...

jelesnyeeeee beta anda semue berkumpul tanpe kehadiran tuan puteri kesayangan anda +_+
Haha ;p
takpe takpe.
beta murke so jadikla anda semue katak di bwh tempurung.