Saturday, September 5, 2009

Annoy=Annoying.

Enuff of being annoyed by you,darling.
Day by day.
Each second.
Ape masalah kau sebenarnye?
Kau nak mengatasi aku?
Silekan.
You want to win everything?
Silekan.
I don't give a damn la.

Sile jugak burukkan aku kat orang lain.
It's just one side of the story.
Adil ke nak judge bile dengar 1 pihak je?
I'm getting lazy and fed-up nak kawan dengan kau.
Kalau aku dah tak amek kesah pasal kau,dahla.
Kau nak susah hati watpe?
Kau bukan bff aku.
Bff aku pun tak macam kau.

Aku tak suke jage hati kau.
Aku suke jage hati mereke je.
Sebab kau tak pernah nak jage hati aku.
Depan orang bukan mainnnnnn kau baik dengan aku.
Belakang orang lain,tolongla...
Hanye aku and Allah je yang tau.

Please respect people privacy before you want others to respect your privacy.
Thank you.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: