Friday, October 23, 2009

Aku Bukan Untukmu.

Wehhhh...saba dulu cik kak cik abang sekalian.
Ini bukan post jiwang la.
Saje je tajuk entry poyo jap.

Heh=p
Baru sampai dari jengka bumi kenyalang, eh silap!
Jengka khazanah alam.
UiTM Jengka Pahang merupekan kampus khazanah alam.
Nak tau tak kenape?
Aku pun dulu tak tau sangat.
Besides UiTM ni terletak dalam ladang kelape sawit kottt, selaen ade lembu, kambing tak penah lak aku jumpe beruang kat sini.
Tapi sejak aku duduk kat blok J,blok yang belakangnye adelah hutan, barulaaaa aku paham kenape uitm ni dipanggil khazanah alam.
Punyelaa banyak kera ke ntah aku pun tak pasti.
Rasenye monyet kot.
Kadang-kadang tu sampai beratur kat pagar belakang blok asrama aku.
Banyak lak tu.
Bilik aku ni jenis bukak tingkap je memanjang.
Memang slalu laaa nampak spesis monyet ni.
Haha, jakun gler.
Takdela...manela tau nanti leh nampak rimau tak pun singa.
Bertuah nyeee aku!

~tamat~

Aku tiap kali travel dari Jengka ke kajang mesti cam nak separuh pengsan.
Ade je bende yang menyakitkan hati!
Bende yang slalu menyakitkan hati aku confirm2 la KTM!
Tak penah datang tepat pade masenye and yang lagik terok mesti delay 20 minit tak pun 30 minit.
Kalolah ade keretapi syarikat lain yang lebih teratur perjalanannye and lalu semue destinasi yang KTM lalu, confirm2 laaa aku pilih yang lebih teratur perjalanan.
Takdela aku kene berhimpit macam sardin kat dalam komuter lagi.
Fahamla sket.
Kalo dah berhimpit sampai tak leh nak gerak,ade je jantan siot nak amek kesempatan.
Entahla.
Malu aku nak ngaku rakyat malaysia kalau sistem komuter teroookkkk sangat!

~tamat~

Sampai rumah sangatlaaa best!
Aku tengah download cite nur kasih ni.
Huhu=p
Suke sangat cite ni.
Haish.
Sudahla shafiza.
Awak tu nak final exam.

~tamat dah blog untuk arini~

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: