Tuesday, December 15, 2009

Camping Anyone?

Camp,kem,berkhemah.Perkataan paling aku benci nak dengar.
Aku tak suke ber-camping tapi kalo cam-whore okla tapi masalahnye takde kene mengene dengan post aku dah.
Bukan aku gedik tak nak pegi camp, tapi aku tak suke perkare-perkare yang dibuat tyme camping.

Sebab musabab aku tak suke camping ialah camping tu bosan!
Aktiviti merepek and kalo yang jenis nak bagi insaf tu kejap je insafnye.
Nanges tak tentu pasal tyme kem tapi bile abes kem jadik nates malah lebih trok dari nates.
Pastu kalo ari biase smayang 5 waktu tak penah cukup, tapi bile pegi kem mak aih!
Siap bangun qiamullail ape cerrr?
Hipokritnye kite tyme kem.
Kalo troskan takpe gak, tapi bile abes kem tak penah cium sejadah dah.
(*ok skarang sume dah insaf ustazah membebel)

Tu bukan la sebab utama sebenarnye...
Aku ni memang dari dulu jenis tak suke nak berkhemah.
Tapi kalo tak pegi ade je kene ugutan.
Kene masok penjare la, kene tindakan disiplin la...
Maknenye aku kene pegi gak.
Haish!
Kalo nampak je muke aku kat kem mane2 anggap je la aku terpakse.

Kat kem kite mane leh mandi bersih2.
Mane tak nye, sume nak kene cepat je.
Makan pun leh tercekik dibuatnye.
Kalo tyme period lagi aku benci.Dahla period, kem dalam utan and tempat2 yang serammm dan penuh misteri nusantare.
Adui benci sungguh hambe!

Adela beberape kem yang aku ingat aku pegi terpakse kottt...
Kem koko mase tingakatan 4 ke 5 ntah tak hengat plak tetibe.
Memang kene pakse la weiii sebab aku jadik setiausaha kelab taekwondo.
Dahla tyme tu aku sakit, batuk trok and kene plak tido dalam khemah.
Dengan cuace sejok nye.

Pastu tak cukup terpakse lagi.
Abes form 5 sume heppy nak keje en.
Aku ni kene PAKSE masok plkn plak.Ape muke aku ni muke askar ke hape?
Memang aku kat sane langsung tak berwibawa punye pelatih sampai IC and naib IC company aku pun dah pecah kepale tension.
Semangat pasukan konon...
Hanjing je minah2 dalam company aku.
Pastu kene pakse ikot peraturan sendiri ikot sedap pale diorang je.
Nak ajar berdikari and berdisiplin la konon.
Masalahnye disiplin tu tak payah dipakse.
Lagi pakse lagi naek hangen satu badan sampai kene beli eno seplastik besar.
Dahla kene amek henfon lak tu~
Nak kol gune public fon kene ade duit syiling yang banyak.
Mane nak korek wei duit syiling?
Picit mate IC company aku baru leh dapat duit syiling kottt.
Ok dah la.Part plkn je membebel aku tak leh henti.Nak tunjuk laaa aku marah sangat sebab name naek pegi plkn.

Lupekan hal plkn.
Aku tak suke pegi kem yang langsung tak kenal sesape kat situ.
Nak kene starts new friendship.
Aku lemah sket bab ni.
Takot dapat yang jenis pisau dalam genggaman bile2 bleh tikam kite kalo die nak.

Nak simpul kan cite aku senang je.
Kalo wat summary tyme skolah kalo dapat artikel post aku nih memang seminit je korang dah siap.(*kalo percaye pegi tanam kepale dalam tanah)
Conclusion ; i hate camping.FULLSTOP~


Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: