Saturday, March 13, 2010

Brain death.

Saye dah decide nak pakai baju kebaye untuk dinner nanti.Siap selendang gitu tau.
Auw auw macam datin amboi amboi amboi.(*whateverrrr!)
Tadi sebok pegi carik baju kebaye and ade yang cantik menawan kalbu skali takde saiz daaa.
Bukan takde saiz besar ye harap maklum.
Sume saiz L,XL and aku pakai M pun gelebeh.
Ni yang nak terase kurus jap, tak kire! Nak jugak kate aku kurus.
Ok sudah memang hakikat aku kurus so jangan nak jeles.
Dah memang terpikat habesss dengan baju kebaye nih.Skalik takde saiz la plak.Hancur punah harapan.Harge dah sodap,rm70 je.
Jalan2 lagi, jumpe la bebrape baju kebaye yang lazat dan cantik dimate tapi harge rm100++.
No no no!

Aku buntu dan akhirnye aku bersame kekasih pegi menikmati makan2 petang di Hameed metro kajang.(*dusyuummm!!kene baling slipar sebab ayat skema nak mati)
Aduh,siapekah gerangan yang kurang adab baling slipar ni?Hoisshhh,udah2 la tu merepek cik shafiza hoi.
Ok proceed.Tengah tunggu order sampai, bebrape selang meja depan kitorang ni ade la beberape mamat skinhead.Cam biase ah bawak pompuan2 tapi nak kate wanita tak jugak.
Kanak2 lagi kottt.
Kanak2 pompuan ni lepak meja blakang kitorang, tak tau ah en nape diorang tak lepak dengan mamat2 tu.
Aku tak prasan plak yang blakang kitorang ni sume pompuan.Suare mak aih!!
Macam suare budak laki yang belum baligh.Tau tak??
Harap korang tau laa kalo tak tau pegi dengar suare adik korang eh.
Aku tanyelaa sang kekasih,"Blakang ni sume pompuan ke?"
"Yelaaa...sume pompuan."
I was like biar betol.

Tapi itu bukan masalah ye.
Yang aku rase cam nak blah dari situ sebab...
Pompuan2 ni cam dah hilang pedoman untuk hidop.
Cakap cam orang mabuk.
Sebelah meja diorang tu adelah meja mamat2 yang aku tak dapat kenal pasti mereke tergolong dalam genre ape.Rujuk gambarajah dibawah untuk lebih jelas.


ehsan paint komputer mama.muah,muah,muah.

Mereke ni saling berbual and aku yakin diorang bukan kenal sesame sendiri pun.
Mungkin sebab minah ni dari tadi terjerit2 cakap ngan member cam cakap dengan orang pekak.
Aku yakin member die pekak.
Si mamat2 sebelah meja sebok ah menyakat.
Yang paling tak bleh blah nye, dalam dok sebok menyakat dan si minah melayan leh lak si minah ni berbual secare hilang pedoman tahap maxima.

minah hilang pedoman : jom ah kapel.(*sumpah kuat gile die cakap)
mamat conpius genre : tak nak la kapel2.nak skandal2 je.
minah hilang pedoman : ape barang skandal2,kapel tros la!(*pakcik minum petang sorang2 dah mule jeling tajam.)
mamat conpius genre : bla..bla..blaa(*ntah ape die cakap aku x fokus sangat)
minah hilang pedoman : jum ah.pegi isap rokok.

dan setrusnye and yang paling aku yakin si mamat conpius genre tu ajak si minah hilang pedoman balik umah die.
Padahal tak kenal kottt.Sumpah cam pompuan cheap and sale.
Terjerit2 cam bengong.
Bajet rock star kot konon die lepak dengan laki ramai laki keliling die,dah hott gile.
Padahal cam murah gile perangai.
Rosak,rosak!
Aku bukan ah nak kate aku baik ke hape en.
At least aku tak penah la jadik camtu.
Jangan sesekali brani cakap,"Eleh dulu ko pun camtu gak!"
JANGAN.Memang nak kene lastik dengan aku.

Customer lain sume dah pandang serong je, die tak sedaq2 lagi.
Hish! rosakkan mood aku nak shopping baju dinner jek!
Dah aaa.Asalkan family aku cousin aku takdek cam tu.
Sang kekasih siap cakap lagi,"Kalo laa B ade adik camnie,baik jual je.Dari rosak free2."
Mahangkok punye Haidi.
By the way, angah ade baju kebaye coklat.
Tengah cucuk angah ni nak pinjam tapi tak balas lak mesej.
Harap2 dapatlaa pinjam.
Amin....

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: