Saturday, May 1, 2010

Much effort.

Study sooo hard, but not soo smart.
That's my problem.
But then, I am still hoping for DL.
Dalam dilema nak amek penyerapan ke degree untuk sem depan ke tak.
Kalo tak amek rugi, kalo amek ntahla...
I'll be losing my everything at jengka, especially my taekwondo.
I heard someone said that, nak join taekwondo kat uitm shah alam susah sket.
Ok, I know uitm shah alam banyak player hebat2 and star.
Boleh tak aku study kat uitm shah alam, tapi join taekwondo uitm jengka?

Ok, nak cite sket pasal final exam.
Pejam celik pejam celik dah 5 paper lepas.
Such a relief guys!!!
One more to go and it'll be on 9th may.
Still have 8 days to go.
I love taking exam in multipurpose hall.
Besar, sejok nyaman dan me-ngantokkan.
Bleh gak usha pelbagai ragam student laen.
Baru sejam jawab, dah anta paper.
Ade yang tergolek2 kat mejalaa...(*aku la tu)
And aku tak suke lagak sorang pengawas exam ni, pompuan laaa...
Kasar sangat.
Aku ingat lagik die tengok kad matrik aku,bukan reti nak letak baik2.
Main campak je atas meja aku.
Muke ketat yang amat.
Macamlaaa kau yang tande exam papers muke nak ketat gitu.
Jage exam je padahal.
Kalo tak suke jage exam, tak payah buat.

Rindu nak karaoke sejam rm 3, maen bowling 4 game rm10.
Cepatlaa cuti sem.
Leh ah aku asah bakat jadik penyanyi dan juge pemain bowling.
Sape nak join?

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: