Wednesday, May 12, 2010

Perihal blogwalking.

Arini agak cerah dan rase2 ujan kot petang...Okayyy.Aku bukan nak bagi kajian cuace ke hape.
Dah tak tau nak wat intro kalo wat karangan pon gune once upon a time,nowadays...+__+
Tak seswaiii nak gune kat sini cam laaa lecturer BEL aku nak bukak blog and amek markah.

Aku kalo bukak blog,bukannye rajin sangat pon nak tulis entry.Sebab tau bukan ade orang bace pon.
Huhuhu...(*pathetic gileee)
Tapi aku kadang2 tertulis nak wat camne en?
Ok dah,jangan nak raih undi simpati lak kat sini.
Proceed to the agenda sebenarrrnye.
Aku laaa suke blogwalking kat blog orang laen.
Bace2 entry korang alaaa macam stalker la.
Tapi stalker yang bagus ok?
Duk diam2 sambil bace jee...
And aku adelaaa suke bace beberape bijik? blog nie.
Tapi update blog 2 minggu skali apekah?
Tak pon 2 bulan skali?
Okla,bukan masalah aku pon.Tapi nak gak bace recent update die tapi kalo dah pon bukak blog die asik entry same jeee.
Bosan~

Mayb sebab mereke tergolong dalam kalangan orang yang idea bernas yang datang tyme mase panjang kot...
Ke dah lupe password blog?
Tak tau laaa en.
Tapi bile blog yang tak best tu,tiap saat update.
Aku cam agak benci orang update banyak2.
Dekat tempat updated blog aku penohhh je dengan blog die.
Kalo takat 2 entry sehari takpe.
Kalo dah 5,6,7,8 entry sehari tak ke gile namenye?
Macam die dah takde watpe sangat keje die update blog je...
Dulu ntah apesal aku follow pon tak tau.
Bukan die cite ape pon.
Macam cite orang konon adee lifeee sangat.
Bosan tau tak?
Nanti ingatkan aku nak unfollow die~
Heh~

Oklaaa...itu pandangan aku je.
Blog ape aku suke bace,and blog ape aku tak suke bace.
And kalolaaa aku jumpe gambar2 pelik tyme blogwalking,serte merte diri ini jadik cam tak keruan.
Tengok gambar perot banyak cacing dah mulee la rase perot ni tak sedap.
Tengok otak banyak cacing lagii aku rase otak aku pon ade cacing sebab asal bace je lupe.
Heh~(lagi skali)

Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

blog2 yg ko kutok tu ade termasuk blog aku tak??
aku mcm terase je..
thehehe..