Thursday, January 13, 2011

Facebook di tutup?

Ok aku terbace kat facebook yang facebook bakal ditutup pade 15 march 2011. Kecewe tak? Kecewe la gile kau tau dah brape banyak kawan lame aku jumpe kat facebook tu. Banyak tau. Dan aku jumpe balik dengan Bff Fatiha aku dalam facebook la. Sobs :'(

Haidi pon sedih(*saje je buat cerite bagi nak nampakkan ramai orang sedih facebook nak tutup). Sebab facebook la laman sosial pertame bagi die and kat situ la die leh jumpe kawan-kawan die balik. Tapi aku cam terase die ade sedikit happy la sebab kitorang slalu gaduh pasal facebook. HAHA (*__*)

Kakak aku mesti lagi kecewe sebab die beli blackberry pastu status die kat facebook slalu penuh. Kalo facebook tutup, ape je ade kat blackberry? Bagi aku orang beli blackberry ni bagi senang nak kawal facebook diorang. Lepasni tumpukan je la ye kat BBM. Dan berdoalah semoge ade applikasi untuk myspace plak kat BB. HAHA lagi.

Oh ye aku kene buat balik myspace aku la nampaknye. Nyesal nye delete myspace dulu. Biasela. Aku kan jenis melayu mudah lupe(?). Habis madu sepah dibuang. Tom dah bleh wat party besar-besaran sebab orang mesti beralih kat myspace. Tak payah die nak gaduh dengan Mark lagi(?). HAHA :))

Tak payah myspace pon takpe. Malaysia sendiri ade je laman sosial yang lebeyh kurang facebook. Tak silap aku name die myfriends2u.com (sile klik untuk pegi ke laman web tu). Lebeyh kurang je macam facebook. Dari korang pegi kayekan orang luar baik kite kayekan orang Malaysia. Ye tak? Jomla kite same-same explore myfriends2u.com ni. Ubat sket kelukaan korang tu sebab facebook kene tutup.

Sekian. Penat dah bebel. Bukan mulut bebel, jari yang bebel. Ok bai!
Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: