Thursday, August 13, 2009

Aku Seorang Lembut.


Selalu bile aku kate aku black belt dalam taekwondo mesti orang tak percaye.
Ish ish...
Bile aku tanye Haidi,"B,dulu b percye x syg black belt?"
Si Haidi mokmok pun cakapla,"Tak,sebab syg nampak lembut."

Heh?
Lembut?
Soft?
Ape nie...Penat tau aku join taekwondo dari darjah 2 sampai trus jadik favourite sport aku.
Aku tak minat ouh main bola jaring ke,basketball ke.
Ingat lagi time form 4 ngan form 5.
Waktu Pendidikan Jasmani, kelas aku mane main bende lain selain BASKETBALL.
Haish!
Bayangkan setengah tahun aku di form4, asyik mengadap basketball je.

And kenape aku suke taekwondo?
Pembabitan awal ialah mase darjah 2.(*skema tol ayat aku)
Biasela budak-budak.
Otak tak matang, asyik ikot kawan je.
Ayah aku lak jenis suke pakse aku pegi kelas taekwondo, since aku menggatal nak join.
Haha=))
Sedar tak sedar, dah 11 tahun aku berkecimpung dalam sukan taekwondo ni.
Kejohanan tak payah kirela brape banyak aku dah join.
Tapi yang dapat emas, bleh di bilang dengan jari. +_+

Best wei taekwondo ni.
Aku jadikkan taekwondo ni tempat melepaskan geram dan tension.
Tiap kali tendang focussing pad, bayangkan muke orang yang wat aku panas hati.
Heh=p
Penah gak tangan terseliuh.
Sampai sekarang rase sakitnye.

And agaknye, dah setahun aku tinggalkan taekwondo.
And baru-baru ni, aku join balik tapi under uitm laa.
Best gak training kat sini.
Training nye lebih kepade menguatkan otot dan kaki.

So, what your favourite sport?

Sila Like, Kalau Suka =D

2 comments:

theHAMPAGAS said...

weyt.
ko lembut. geli bulu ketiak aku dowh.
hahahaha
weyh rindu kat ko. ritu g wedding aku tak leh ikot sedeyh.

Shafiza said...

mmg pun aku lembut luaran.
haha =p
aku pn bosan pegi wedding ika.
kalo kite sume ade confirm kecoh.