Friday, August 21, 2009

Fine but busy.

Another fineeee week as usual. Ordinary, but fine. No problem, zero mess.
Which is, I lied about zero mess.
Heh ;p

Last week kan aku balik kajang. When I think back, it's not a good idea la since this week banyak kuiz dengan test.
Minggu ni je, I had to deal with pengucapan awam presentation, kuiz 3 math, kuiz akaun andddd TEST MATH(*my biggest fear).

Pasal presentation, aku buat about blog.
I am supposed to be the 2nd presentor on that day, but turn out to be the first since that person before me is not coming.
Ok, aku dah mule mencarut and feels like nak nanges.
Cuak, cuak, cuak!!
Memang aku menggigil dan melalut sepanjang pembentangan. +_+
But, still got a good comments from lecturer. =))
Lagipun present depan bilangan manusie yang tak sampai 10!
Kehkehkeh..=))

Kuiz math ok la kot.
Kuiz akaun pun so far so good. Tapi tak balance laaa akaun aku.
Ish ish ish... *_*
And this morning I had test math(pre-calculus).
Duuurrhhh!
Confusing and tricky sangat soalannye.
Seb bek dengan berkat usahe study last minute(*tihihi), dapat gakla jawab.

Currently reading this book, Friend me by Cathy Hopkins. Ade 3 cerite(1-3) dalam ni. Best dan sangat best! I bought it on last sunday at kinokuniya. And dah nak abes bace pun.
I neeeddd new book ok.
Sape nak blanje?
Blurggghhh *_*

Ade sape-sape baik hati tak nak belikan? This is the next series(4-6) by cathy hopkins.
Mintak-mintak dah ade kat kinokuniya.Tapi arie tu tak nampak pun ke aku yang bute rabun ayam?

Yes, I'm addicted to these novel.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: