Saturday, August 15, 2009

Update on Ika's wedding.


Kepade Aten, jangan jeles jike aku kate, adik kau and husband die sumpah nampak SWEET.
Huhu=))

Ok,dah.Puji sket je.Mane leh banyak-banyak.
Hari ini bertemankan kekasih hati,iaitu si Haidi dan berkenderaan kan motor ex5 encik Haidi, kami meredah pelusuk keramat untuk mencari au5.
Tanye mamat keje kat petronas, tapi hampeh!
Kalau tak tau, cakap je tak tau.
Ni pikir cam tau.

Ok, kalau ade Haidi dan Shafiza maknenye anda takkan sesat.
Akhirnye, dalam pukul 12 tgh hari, kami pun sampai la ke dewan serbaguna lembah keramat.
Dah tu, Haidi lak leh meragukan aku.

Biru-Haidi
Pink-Aku

"Eh, betol ke syg arini?Ntah2, esok tak?"

"B jangan.Nanti malu kite tau"

"Kang sampai dewan tu, bukan ade kenduri kawen.Silap2 ade pertandingan badminton lak"

"Janganla b ckp camtu.Syg pun dah tetibe rase bukan arini"

+_+ sungguh hampeh ade kekasih sebegini.
Alasannye kami berpikir jahat seperti di atas, sebab tak nampak any sign yang menunjukkan ade kenduri kawen.

Ok la, gambar pun tak banyak.Sebab kitorang dah sampai dari kul 12, and pengantin arrived on 2 o'clock. Bayangkan brape gelas air kite kebas?
Dengan kerepek lagi.
And ade 1 scene yang aku paling ingat.
Time tu Haidi pegi amek makanan, aku dah amek makanan aku duduk la.
Then ade orang nak bagi telor.
Die tanye,"Sorang je ke?"(*note that it's a makcik okay yang bagi.Bukan mamat nak ngorat)
Aku pun tunjuk la Haidi yang time tu dah ade kat blakang si makcik pembagi telur.
"Ouh, suami..."
Haish makcik.Malu saye tau...=0

Patot pun kate suami, muke tue +_+

Pelamin.Tema,pink. I guess I know sape yang nak tema ini.

+_+gambar tak cantik sebab kamera handphone.Mane ade digital camera.

Ika and her husband, Hafidz.

Persembahan wajib time kawen.Haidi dah macam tak leh tahan sebab sie gile nak bersilat. ;p

And then ade zapin la lagi.Sebab kan aku ni haaa dah ponat dan lenguh kaki segale urat badan sebab dah due jam kat situ, aku ajak Haidi balik.

Special wish to Ika;
Slamat pengantin baru.Semoge jodoh berkekalan and bahagia ke anak cucu.

Ok, Ika only 17 years old and yes, she's married. I don't think it's kinda odd or whatsoever.
Bagusla die kawen.
Wish you a lot of happiness ok?=))

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: