Friday, September 4, 2009

Enuff of the bad days.

Sudahla.
Cukup bad sgt sgt sgt ini hari.
Ntah ape malang sgt nasib maybe sebab pakai baju hijau ke ape ntah.
That lecturer need to have a lil bit sense of humour.
Takkan 24 jam nak pikir pasal system kejadah die.
Tula, mengadap laptop banyak sangat sampai nak bergurau pun tak bleh.
Jangan la aku dapat lecturer ni pade sem depan.
(*aku tak boleh cerite ape yang terjadi.Hanye classmates aku je yang tau)

Yep, bengkel akaun petang tadi sangat menyekse jiwe.
3 hours mengadap akaun?
Pehhh...buat aku lapar.
Selagi tak balance akaun, selagi tu die tak bagi keluar.
Nak buat balance sheet and income statement lagi.
Haish!
Apela malang nasib aku ari ni?
Dahla mase bengkel terpisah dengan classmates and aku KESEORANGAN di dalam kelas yang semue budak part 1.
Dah.
Cukup malang sudah ini hari.+_+

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: