Thursday, December 24, 2009

Entry laju takot kene sembur.

Ok mari kite same2 marathon menaip entry ni.
Hahaha=))
bukan ape nanti my bro balik and die bising orang gune internet.
Well, kan internet ni die yang 'bayar'.
Tadi aten my bff mesej kate die dapat further degree kat UiTM Jengka!
I was like OMG!
Gembire tak terkate sebab slame nie die kerek ngan aku en cakap nanti dapat degree kat puncak alam and same dengan nab my bff.
Jeles2 kan aku cakap bleh balik tiap2 minggu.

Anyway, bukan sebab tu aku gembire.
Aku gembire sebab aku kan study kat uitm Jengka.
Selame ni aku berangan sangat kalo ade one of my bff yang bleh watch my back bile study kat uitm ni.
Aku dah berangan macam2.

Nak bagitau aten ni sangat best orangnye and I always have a real laugh bile disamping die.
Tapi her decision is not confirm yet.
Kalau ade die di Jengka, I will thank god sebab dengar rayuan aku dekat Dia selame ni.

Ok off to sleep!


Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: