Saturday, December 19, 2009

Menjaja.

Ok la sebelom korang bace entry aku baek uolss tarik nafas panjang-panjang and lepas ikot mulut dan bukan ikot blakang did u get what i mean?
I've been blog walking and myspace walking.(*gua mane ade facebook durhh)
For the last few years en,aku dah makin beware of everything that happens in this cyber world yang banyak fake people and so on.

Okla,let say yang kau ade kapel.Siap tampal gambar kat profile myspace and every since tuka boyfie pun gambar kat myspace tuka.
Siap caption lagiyy i love u sangat2 and this things happen dekat sume kapel yang kau tampal gambar die kat myspace.
Macam malu gak la aku tengok since kau baru skola and you don't even know what the real world is like.
(*biaq pi depala)

And aku tak paham nape kite perlu banggekan sangat pasangan kite lykee kau baru bersame die for months and then dah leh cakap die hebat segale mak datok sampai aku pun annoying bace.
It's only months and kalo baru beberape bulan bersame, tak payah la nak bangge sgt.
Perjalanan masih jauh.
Sedangkan yang berkahwin pun bleh goyah, ni kan bary beberape bulan bersame?
Aku bukan nak cakap ape.
Allah tu ade.
Korang bangge2 sangat, and cakap cam korang leh tahan lame dengan die and those yang tak suke korang leh back off ke hape ntah, ingatla.
Allah maha berkuasa.
Aku tak kesah laa kalo certain2 post je korang wat macam tu.
Kalo dah lykee every entry pun cakap bende yang same pfffttt.=0
Macam korang hot stuff kat dunie ni sampai satu dunie pun nak sebok hal percintaan korang.
Tak kawen lagi please la jangan menjaja cerite asmaradana korang.
Takot tak kekal and kalo nak kekal pandaila jage hati orang.
Kalau dah ramai2 mendoakan keburukan,ape sudahnye?

Takat nak cerite sket2 tu blehla.
Tak payah nak tunjuk sangat yang kau ade the most sweetest boyfie/girlfie dalam dunie ni.
Selagi korang tak leh jadik cam Nabi Adam A.S dengan Hawa,Nabi Yusuf A.S dengan Zulaikha,Nabi Muhammad S.A.W dengan khadijah,bawak2 la bertenang.
Tak kemanenye kalo ade jodoh.
Kan?
Tak payahla siap nak buat special website untuk hubungan korang.
Tak ke menjaja namenye?

Renung2 kan la dan slamat beramal
.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: