Thursday, December 3, 2009

Taknak mintak lagi.

Today was a total blast!
Apparently,Haidi abes keje lambat sebab ade latihan kecemasan.Ouh, die polis bantuan kat KL sentral soon to be the real policeman and left me here by myself for the next 6 months.
So, aku bangun pukul 10 pagi and wait for the bus sebab ayah takde pegi KL anta maklong pegi medical check up or sumting.
I waited for about an hour!
Dahla sungai kantan is no longer a safer place to live as if dah ade kes ragut etc etc...
While I waited for the bus, ade plak creepy man heading towards the bus stop.
Aku ape lagi.
I'm phobia! Aku bangun and melintas jalan tanpe lihat kiri kanan and tros pegi kat kedai mamak kat seberang jalan.
Don't blame me! I'm just taking safety precaution memandangkan manusie sekarang yang muke baik pun kite tak leh percaye sangat,ni kan muke creepy and scary.

And now , everyones wondering where I'm heading to kan? Haha..Lupe nak cakap.Aku nak pegi jumpe Haidi kat KL sentral and teman die balik.
Ok, tunggu bas selame sejam and ade teksi mencekik darah.
RM8 nak pegi komuter ape cerrr?
Terpakse laa tunggu bus.
Pukul 12 baru ade tu pun lepas aku rase cam nak ngamuk runtuhkan kedai mamak tu!
Marah-marah Haidi sebab tak kejut aku awal-awal.(*sorrryyyy)
Then,dah sampai kajang aku tros amek teksi and mintak anta kan pegi komuter.
Takde mase dah nak jalan sebab Haidi dah tamat latihan die.
Aku punyelaa kelam-kabut pastu seb bek Haidi mesej kate die ade taklimat plak lepastu.
Ok,cool!

You know how I hate being in comuter kan?
With that arabian ke pakistan woman push me semate-mate nak rebut tempat duduk dengan aku.
Well, you can have that place woman sebab the person nearer me got up and nak turun dari komuter.
Dahla foreigner ade hati nak lawan tauke!
Aku slalu stress kalo dalam komuter sebab orangnye macam-macam.
Mengadu laa dekat Haidi and die jela tempat aku sumpah seranah manusie yang buat onar kat aku dalam komuter tu.
Bile die tau aku stress tadi, die anta mms.
Gambar orang tue gigi rongak sane sini tengah senyum.
Pastu ade caption tulis,"Keep smiling!"
Aku punyelaa tersenyum simpul sorang-sorang dalam komuter tadi.
Kalaulah aku leh post kan gambar mms tadi kat sini, you'll understand why.

That's my Haidi.
Slalu buat aku tersenyum tyme aku sedih.
Kalau aku marah kat die,memang takkan lame.
Sebab die akan wat lawak sampai aku tak tahan nak gelak.
I can't imagine 6 month without him.
Takde sms.
Takde orang nak dengar aku mengadu.
6 bulan equal to 1 sem!
Ouh man!!!

Okay now I shall stop blogging and pegi mesej Haidi puas-puas!

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: