Saturday, December 5, 2009

Why do I acting like shit?

It's tough.
Really tough for me, when you know you will lost a good company a.k.a a best friend ever a.k.a your boyfriend for 6 month!
Then you'll always act like shit and need him 24/7.

Itula yang terjadi kat aku.
Seriously, start dari semalam lagi aku nih macam ape je dengan Haidi.
Aku marah die pegi ulu yam dengan kawan-kawan polis die.
Patotnye semalam dah bleh jumpe.
Aku mengamuk, tak mesej die, tak jawab call die.
Then, yesterday aku sleepover kat umah robeq dengan aten.
And today, aku dengan Haidi dah plan nak pegi jom heboh.

Malam semalam aku gaduh teruk dengan Haidi.
Aku cakap die itu ini.
I was a bad girlfriend!
Aku tido pukul 5 kott semalam.
And pagi ni aku mengamuk lagi sebab dah pukul 9 Haidi tak balik keje lagi.
Ouh ya, die keje shift malam.
Aku marah without realising I can caused an accident.
Aku tau die bawak laju sangat sebab nak cepat sebab aku suruh sebab aku ni pompuan yang jahat sangat kat muke bumi nie!
I am guilty.
I feel bad.

When I saw him, I feel like crying.
Next year, anytime he will get the call to tell him to ready for police training.
I mean anytime and both of us don't know the exact date!

Bile tau die akan tinggalkan aku BUAT SEMENTARE, aku rase 1 saat tu sangat berharge buat kitorang and sebab tu aku marah kalau die lambat jemput aku.
Sape-sape yang tak tau ape jadi takde hak nak persoalkan kenape aku slalu marah Haidi and jangan nak sebok hal aku dah!
It's me going through the emotions and trust me, it gets tougher second by second.

He's my everything and die banyak tau tentang aku compared to my bff.
Who I hate the most and why.
What,why,when, how and where.

Ok,stop being emo shafiza.
I'll make up what I mess up.
Isnin ni aku akan pegi teman die makan tyme die rehat.

B, I love you ALWAYS!
Kalau syg buat hal lagi syg benarkan b wat macam ni kat syg.

Haha=))
Tapi secare manje la yeee...
Ekau pukul den pun dah patah riuk tulang den ni haa.

Terima la sebuah lagu dari saye tapi bukan saye nyanyi, saye mintak orang lain nyanyikan.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: