Saturday, January 23, 2010

Saye ade baby baru=))

Setelah bertahun hidup dengan henfon, baru kini aku dapat henfon yang menjadi kesayangan hati.
Tapi bukan bermakne aku tak sayang henfon terdahulu, aku sayang gile beb!
Mule2 pakai 3310 sampai nak gune pon kene letak kertas kat bateri henfon tuh+_+
Pastu beli henfon nokia 1100 yang ade lampu suluh.
Dan masih bertahan hingge abad ni(*sedie maklum henfon tuh aku beli tyme form 3).
Cume dah bertukar hak milik kat makcik aku.
Slamat jalan 1100, ilouphyou forever!

Masok keje mcd beli nokia ape ntah dah lupe.Hah ingat balik dah!
Beli nokia 5200 dengan duet gaji abeh pokai aku pastu=_+
And sampai laaa umur aku mencecah 18 tahun, bertukar ke sony w380i hadiah pemberian Haidi=)

Dan sekarang,baru tadi aku merembat si die terseksi dekat mines.

ehsan google

Nokia x3 menjadi kesayangan hati buat selamenye tapi die terpakse bermadu dengan sony w380i sebab aku TAKNAK jual hp tuh walopon cine kedai henfon acu pistol kat pale aku suh jual hp sony.
Sebab hp sony tu aku sayang sampai mati walopon hp tu dah jahanam ke aku akan tetap simpan mayat die siap awet lagi!
Tapi aku bagi mama pakai hp sony aku.
Tak teruje sangat pun beli henfon baru sebab aku nak cool je weh.
Harap aku dah tak terpikat dengan yang lain.
Tolonglahhhh=_+

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: