Saturday, January 23, 2010

Tema dinner back to school?

Pfffftttt+_+
Aku sebagai exco kebajikan yang harus menjage kebajikan pelajar cs110 uitm jengka pahang yang sentiase dahagekan kasih sayang dinner.
Yes, event wajib bagi kos aku dan juge semue kos yang berade di muke bumi ni.
Dan sem ni aku and harith bertanggungjawab handle dinner.
Sumpah pening dehhh.

Pening nak pikirkan tema dinner sem ni.
Penasihat mytecc.c nak buat tema back to school.
Mane wehh aku nak rembat baju skolah?
Dan aku mule terbayang wajah lecturer aku yang....haih!
Nak cakap pun tak sanggup sebab takot aku gelak sorang2.
Jahat dohhh aku ni.
Cube la kejap, cube kau bayangkan muke pn.mazliana memakai baju skolah.
Tak tido malam aku.
Encik KN lak yang pakai baju ala2 pengawas skola pehhh...Nanges aku sambil lap airmate+_+

Tolonglaaa encik ikhsan, saye dah lupe laaa yang dulu saye pernah bersekolah.
Saye ingatkan saye tros masuk IPTA.
Jahil sungguh saye en?

Dan dengan banggenye aku isytiharkan kat sini, aku nak bubarkan dinner bleh?
Kite lepak la weh 1 fakulti pegi lepak pagar ke,kfc jengka yang baru bukak tuh ke.
Kite berape kerat sangat pun.
Alaaa...takat 250 orang je tu pun kalo sume nak join.

Dah diam sekarang fiza kang ekau balik uitm memang kene baling telur baru tau!

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: