Friday, February 12, 2010

Hari Terakhir Yang Penat.



Aku penat weh.
Nak cuti ni macam2 jadik.
Cuti seminggu pon nak kene kosongkan asrama sebab ade orang nak gune tyme cuti.
Cis!

Tau tak semalam nak tercabot pinggang kaki tangan kepale aku!
Pindah barang2 aku yang bukan sikit tapi banyak yang macam banyak gileeeee...
Kalo dekat takpe, ni kene anta pegi blok baru yang kalo jalan kaki memang ade potensi nak melencong tempat lain!
Terpakse laaa aku sewa van koop.

Dan sekarang aku takde mood dah nak study.
Dalam kelas pun tido jekk kalo boleh.
K la,chow!
Nak jawab kuiz csc218 ni.
Ntah bley jawab ke tak aku tak tau.
Tapi open book kuiz!
Haha, jangan jeles.


Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: