Thursday, February 18, 2010

Misi Selesai.

Dah 2 entry asyik cakap pasal valentine's day movie.
Dasar publisiti murahan!
Ape boleh buat? Aku memang nak sangat tengok Taylor Swift berlakon.
Comellll gile ah die!
Si Taylor pakwe die bagi teddy bear besar, abeh sampai sehari die angkot teddy bear tu ke mane sahaje die berade.
Ok fine.Part Taylor Lautner jatoh tyme kat trek larian tu memang aku bantai gelak.
Bayangkan si kacak Taylor jatoh.Sempat lagi cover hensem.
'Nevermind, just walk baby.Just walk' Taylor Swift bagi semangat.
Ok, aku taknak spoil mood sesape yang belom tengok movie ni.
Baek korang pegi tengok.
Bagi aku, cite ni oklaaa.Boleh dilayan.

Ok.Jangan tenung lame-lame.Nanti ketumbit jangan salahkan blog aku.
Bagi gambar kecik je.Nanti budak bawah umur tengok.
Pehhh...macamla gambar neh kecik sangat.

Tyme diorang kapel, aku penah terpikir.
Name dah la same Taylor.
Sorang Taylor Swift dan sorang Taylor Lautner.
Kalaula diorang kawen, of cos la name Taylor Swift kene ikot name family Taylor Lautner.
Dah tukar name Taylor Swift kepade Taylor Lautner.+_+
Confusing sehhh!

Ape-ape pon, kau tetap comel and talented.Am I sound like a lesbo or something?
Pelisss...I'm straight ok?
Dah! Abes cite pasal valentine's day.

By the way, arini aku kene sexual harassment.+_+
Jengjengjeng!
Tadi punyela brator panjang tyme nak beli tiket wayang.
Banyak chinese je.
Tapi adela satu kapel ni, lakinye asyik tenung payud*** aku siyal siyal siyal jantan keparat!
Awek sebelah die je leh lak kau tenung aku punye *******.
Ok fine aku maafkan kau bile tyme beli tiket tadi.
Tapi tyme nak beli minuman kat food court, jantan keparat ni berator depan aku je.
Die pandang tempat yang same lak tu!
Aku cam like what the hugo boss?(tengok2,baekkan aku mencarot secare sopan?)
Ke mate kau juling weh?
Haidi dah bengang.
Macamla kau tak leh pandang awek kau punye ke kau dah puas?
Tyme die nak blah tu, aku sempat sound tepek.
"Mate tu laen kali jage sket!"

And if you're wondering whether mine's original or not, i said yes!
No silikon ok.
Hahaha!
Dah tak pasal2 blog aku jadik blog 18sx.
Tapi aku just nak korang faham perasaan aku.
Macam jantan keparat gile ah tenung pompuan punye aset.
Kalau kau tenung dalam majalah playboy takpe ah gi mampos kau ah la en.
Tapi in real life jangan la nak samekan dengan majalah playboy lak.
Aku bukan nye bogel siap pakai tudung lagi.
Haidi dah snap gambar jantan keparat tu.
Nak je aku publish kat sini tapi demi memikirkan mase depan die, malas ah.
Aku ni berhati perot paru2 sume ah!
Kang mak,ayah,anak2, cucu2 die browse internet jumpe gambar jantan keparat siap story lagi pasal die.

Kehadapan jantan keparat,
kau pegi ah suh awek kau buat silikon ke pakai krim ke.Pastu kau kawen dengan die, kau tenung ah puas2.Jangan jadikkan pompuan lain tempat kau melepaskan nafsu keparat kau tu!

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: