Tuesday, February 23, 2010

Sukakah Anda?

Pfffttt..
Takde ape nak cakap just nak tau sukakah anda pulang ke kampus?
Saye tak brape suke laaa kan sebab semalam macam ba** sket.
Kene angkut barang dari store and pakcik bus taknak plak berhenti dekat sket dengan blok.
Jaoh gileee ah die stop memang 200 trip kot aku angkot barang balik ke bilik.
Shiiottt!
Lepasni, aku takkan restu kalau orang nak tumpang Uitm tyme cuti seminggu.
Memang 100% menyusahkan!
Aku dah rase cam loser sket tyme Taekwondo semalam.
Pegi training demo, tapi diorang cam hampeh je training.
Buat taerobik muke diorang, buat poomsae muke diorang, buat breaking muke diorang+_+
Memang publisiti lebeh ah kan.
Tak puas hati aku!
Tapi,ape aku peduli.
Kalo aku dah tension sangat,jangan harap aku nak datang tarining lagi.
Tau ah power,tapi tak payah ah sume event pun nak muke korang je.
Ok,khamis petang ni aku akan menuju ke rumah kembali.
Bahahaha=)))
Suke aku ni.
Balik je keje.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: