Sunday, February 14, 2010

Random as always.


Nothing much to talk about.
Rase legaaaa sangat dapat bercuti ni.
Tapi i'm starting to miss jengka.
Pehhh...ayat mengundang kemuntahan para rakan di jengka.
Mostly, aku rindu training taekwondo bersame budak2 nye yang sengal tak payah cakap ah.
Penasihat pon sengal.
Tapi siyes best gile training dengan diorang!

Blogwalking ni kadang2 kite leh jumpe and tengok sendiri kebodohan para bloggers.
Eh eh silap.
Bukan bodoh, tapi riak!
Baru tulis blog tapi perangai konon macam dah jadik artis popular.
Perangai masing2 macam loser.
Hidup dalam khayalan ntah kemane die sampai pon aku tak tau.
Pasal cop
ycat la.
Ni lagi aku tak paham.
Hal kecik gadoh cam sial je!
Siap malukan si polan tu lagi.
Elok sangatla tu malukan sedare seislam sendiri.
Agaknye, kalo Islam kene serang, kite pun tolong skalik serang agama kite sendiri.
Hal kecik pon nak sa
mpai macam ni.
Malu nak ngaku jadik melayu kadang2 kalo sikap orang melayu macam ni.
Bab bergadoh no 1, ta
pi kalo bab lain...+_+

By the way, aku nak target sem ni sume dapat A.
Paling renda
h pun B+ la.
Sem 1 ade 1 subjek dapat c+.
Last sem Alhamdulillah takde c. Dari 7 subjek, dapat 4 A.
Sem ni nak
sume A.
Huh? Bleh ke?
Keje duk goyang kaki jek.

Takpe...takpee...
Ari tu dapat balik outline un
tuk term paper subjek BEL.
Dapat 4.5/5.
Fuhhh...not bad eh?
Mule2 dapat 4, tapi eryn
pegi mintak miss nak 4.5.
Tapi, ade gak orang tak puas hati kitorang dapat highest.
Tak paham douh!
Nampak je kitorang mal
as, tak buat persediaan.
Buat outline last minute, sebok dengan taekwondo balik pun jaoh malam.
Tapi janganla pandang kitorang sebelah mate.
Aku ngaku aku nih pemalas.
But, jangan la pandang rendah aku weh!
Kalo orang lain dapat highest, bangge je en?
Bile kitorang highest siap sindir2 halus lagik.
Siap nak bandingkan lagi dengan keje korang.
Hati sape tak panas?
Biaq pi la depa.
Aku just nak bagitau, aku tak suke buat keje secare gelojoh.
Nampak je aku relaks, tapi last minute tula tyme aku banyakkkk idea.

Apsalll laaa aku emo je kebelakangan nih?
Sampai berjangkit kat blog aku.
Sian die dah tak cerie seperti sedie kale.
Huhuhu=))
GTG! Nak maen the sims.



Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: