Tuesday, March 9, 2010

Aku Tabik Sape Yang Sesat Dalam Hutan.

Sesat satu hal, lepastu bleh survive plak. Lagi lagi aku tabik.
Bukan ape weh, aku kene tinggal weh dalam hutan.
Heh, relaks relaks.
Ni nak story-morry sket ah pasal aku pegi kem CS kat PD.
Kitorang bertolak kul 12 tgh hari, lepas kelas ari jumaat.
Tyme dah sampai kat tempat kem tu, aku cam tak tangkap lagi ah aku dah penah datang situ tyme kem skolah agame darjah 5.
Bile Atikah bagitau aku, baru la aku cam oh yelaaa...
Sumpah aku dah lupekan zaman kanak-kanak aku.+_+

Sudah lupekan bab kanak-kanak.

Jumaat malam tu kitorang ade sessi brain-storming and aku group 4.Sebenarnye banyak yang aku nak luahkan tyme malam tu, tapi kang nanti sampai esok pagi tak abes.Lebih baik aku diamkan saje sebab aku rase masalah aku akan settle sket sket.Kitorang buat trademark untuk group.Group aku trademark nye BESAR PUNYEEE!Ah sudah, merepek kerepek.Group ain lagi ah, menari style shin chan.Tapi memang fun.Aku bantai gelak sampai nak tercabut usus perot.

Esok nye, pagi kitorang buat rakit and berakit kat laut. Sume gembire ah tyme dengar taklimat buat rakit and excited gileee nak berakit.Bile orang tu kate tempat kitorang tu dekat ngan Kuala and nelayan pernah nampak buaye, sume muke berubah.Cuakkk weh, aku je sorang yang cuak kot.

Ntah la, yang pasti aku doa buaye tu takde feel nak mandi laut tyme tu.+_+Dah berakit tu masing2 lupe yang kitorang nie dekat dengan tempat buaye.+_+

Siap bantai mandi walopon tak disuruh.

Petang ade ceramah, haishhh menguap aku 25 kali.

Malam lak ade night drop kat hutan.

Gelap weii dalan hutan.Tyme nie ah aku nak story banyakkkk...

Kitorang dibawak berjalan menikmati keindahan hutan pade waktu malam ditemani bunyik cengkerik whatsoever ah kan.

Sedar2 aku toleh blakang, orang blakang aku kene tarik.

Aku pun stop ah kan ingatkan ape bende.Komander tu suh aku jalan je meninggalkan rakan aku diblakang.

Aku dah rase tak sedap hati.Rase nak nanges pon ade.

Bile komander tu tahan aku plak, aku dah berdebar-debar.

Die bisik kat teling aku secare seram,"Duduk sini, jangan bergerak and jangan pegi mane2".

Wehh, kitorang kene tinggal dalan hutan sorang2.

Duk sorang2 walaupun beberape meter depan kitorang tu ade laa orang lagi.

Silelaa paham ape aku cakap.+_+ Takpe...lame gak kene duk sorang2.

And aku ni ubi sket.Aku punyelaa mencangkung lame ingatkan tak leh duk bersila.Sampai naek cramp kaki aku.Sebab dah takot en so aku rase insecure nak buat ape2.

Last2 aku duk je bersila sambil berdoa jangan ah aku duk atas beruang ke ular sawa ke.

Nyamuk geget secare berjemaah pun aku redha je.Taknak aku bergerak manela tau ade harimau nampak orang gemok cam aku bergerak2 die tros naik selere nak makan+_+

Bile diorang datang kutip aku balik, aku sangat bersyukur sebab aku dapat balik dengan cukup anggota badan dan masih idup.+__+

Esok lak kitorang compass marching.Dalam utan gak.

2 kali aku tergolek+_+ sakit segale tulang-tulang den.

Urat sume tercabot.

Tapi overall best ah kem ni.Best sangat.And nanty aku post gambar.

Ok ah, aku nak blaja.Gudbye blog=))


Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: