Saturday, May 22, 2010

Tak payah susah2 masok my new bff si Paris Hilton.


Panjang lak title aku.
Tapi takpe.
Korang ade bff tak?
Mesty ade kan.Tak kire laa bff kau tu laki ke,pompuan ke,2 alam ke~
Tapi kalo bff kau latpop or pc,baek kau pegi carik kawan yang sebenar sekarang gak.
Tak berkembang otak baru tau nanty jadi macam minah salleh yang nak kawen dengan laptop die.
Ala...ade masok berite dulu.Pegi google,aku malas.Ape,kau ingat aku PA kau?(*haha,emo lak)
Nampak x gambar kat atas tu?Pegi scroll balik ye kalo rase2 dah lupe yang kat atas tadi ade gambar sejemput.
Itula bff saye.
Sampai bile2 eventhough kitorang jarang jumpe,but we've been through a lot of things together.
Meh sini aku cite sejarah persahabatan kitorang.

Aku dah start kawan ngan robeq and nab since primary school lagi.
Kind of gitu2 saje tapi penahla rapat jugak.
Kecik2 lagi kan,sume pon bodoh2 lagi.
Perangai macam budak2.
Pastu sume makin membesar and sume pon ade geng laen.
Kelas pon laen2.
Tapi kenal la kate pon secondary school same2.
Lepas form 3,aku pindah teknik sepang.5 bulan je bertahan,pastu pindah balik convent.
Tyme tu la loser gile tak tau nak kawan dengan sape,nak rehat dengan sape.
Sebab masing2 dah ade kawan sendiri.
Aku ingat lagi Robeq,Nab ngan Wawa kawan ngan ehem ehem.

Penah skali aku ikot Robeq balik umah die,first tyme weh.
Aku tak ingat macam mane leh ter-ikot die.
But before balik tu,kitorang lepak kajang jap.As usual.
Aku tanye die,duk mane.Die kate duk sungai kantan.Aku cam,oh ok.
Bile naek bas and stop kat bus stop,aku dah rase laen.
Rupenye die duk sejengkal je dari umah aku!
Die kate dah setahun gak die duk situ.
Kecik je dunie ni and aku rase aku dah ditakdirkan berkawan dengan Robeq.
Lepas tu pegi la raye same2 and Nab pon ade.
Nab pon dah ditakdirkan untuk berkawan dengan aku sebab dengan sape pon aku berkawan mesty ade die.

And tyme aku pindah balik convent tuh,aten pon ikot pindah gak dari mrsm.
Die ade masalah kat mrsm tu.
Tup tap tup tap,kitorang pon rapatla.
Aku,nab,aten,robeq ngan wawa.
Tyme spm,masing2 gile2.
Naek motor sampai 4 orang,3 orang.
Sleepover kat umah robeq.
Sume bende gile yang kitorang buat,kitorang je tau.
And kalo pikir balik skarang,mesty jadi bahan kene kutuk.+__+
Kalo tido umah robeq,konon nak study tapi padahal bercerite tak habes.
Bangun pukul 3 pagi konon~
Masing2 muke ngantok.
Aten plak pindah masok umah Robeq tyme spm sebab die kate kat umah die susah nak blaja.
Dengan kitorang kau blaja ke tenten?
Boyfriend kite tyme tuh,sume nye jerk gile.
Kan?
One day you'll find the right one.
Nab,jangan risau ek.Janganla nyanyi taklakulaku tu lagi.+__+

It's been like 4 years kan kite berkawan?
I know everybody had their own life.
Blaja pon tempat laen2,course laen2.
And maybe you'll find better friends kan?
Too bad,I can't find better friends compared to you,girls.
The one yang bile sesi mengumpat je,akan turut join mengumpat.(*haha,keji gile)
Instead of saying,"Ala...kau pon macam tu jugak."
Trust me,people around me are very the very hypocritos.
Kalo dengan korang,there's no word such as 'hypocrite' in my dictionary.
Nak kontrol cun pun tak payah.
Kalo ade Nab,memang gelak pon stok 4 bulan punye.
You know how much I miss the moments we're together.

Tapi mase tak leh undur.
We had to move on and live our life.
No matter what happen,you girls are the best friends I ever had.
Ok,dah tak payah aku buat rancangan macam Paris Hilton.
Sebab tu sume hipokrit!
Nak tau sebab nye?
Kite pretend to be someone else yang bukan diri kite and control ourself in order to win someone else heart.
True friends,takkan mcam tu.
Kite jadik diri sendiri,and they'll accept us seadanye.
Ok,semoge kite akan tros berkawan ek?

Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

haha..aku paling suke post ko yg ni..
fatin like this..
ko rase bf aku skrang jerk tak??
scare jujur la..