Sunday, May 23, 2010

Maaflah,saye lame kejap.

Tadi tengok wayang cite andartu.Heh~
Terpakse mengalah dengan jejaka kesayangan.Eh eh,bukan yang kat gambar atas tu.
Jejaka kesayangan saye badan cam fahrin cume die muncit,itam ngan pendek sket.
Hahahaha~
Kalo Haidi tau mampos aku die kecik ati.+__+
Takdelaa~
Haidi tiut alololo tomei tomei pakwe sape ntah.(*amek hati jap)

Oklaaa...
Tadi tengok wayang cite andartu kan sebab terpakse.
Mengalah pon bukan sebab ape,sebab ade fahrin berlakon.
Haha~
Tu yang penting ye rakan-rakan.
Tak tau la nape.
Mesti ade akan berkate eeeuuwwww kenape Fahrin?
Bukan ensem pon whatsoever~
Pedulik hape aku.Ade aku kaco ape yang kau minat?(*kah3...abes emo aku)
Takdelaaa...cume kite haruslah mengamalkan prinsip menghormati hak orang ye.

Penah gak terjumpe die kat midvalley mase zaman bile ntah.
Memang besarrrr punye Fahrin nie.
Bukan besar ape ek sile jangan pikir negatip nak kene baling dengan periuk ke?
Badan die tegap ngan tinggi gak die neh~
Lagi satu,senyuman die wehhh~
Aku rase senyuman die yang paling mahal.
Muke die nak kate cam playboy,jaoh kottt.
Tapi tak tau la betol ke tak die ni kaki pukul pompuan.
Who knows right?
Zaman sekarang ni kalo orang cakap buruk pasal seseorang ni bukan leh percaye pon.
Kadang2 saje nak jatohkan orang tu,macam ape yang sedang dibuat oleh orang atasan kite sekarang.Teeetttt~
No politik2 here.Sorry.

Tapi tidak.
Kalau astro rase nak tingkatkan bilangan penonton AF,silelah jadikan Fahrin Ahmad nie sebagai tenage pengajar.
Confrim aku melekat kat TV.+__+
Hahahaha...tipu jek.
Tyme die jadik pengacare sehati berdansa pon bukan aku tengok.
Aku kalo minat takdela sampai obses sangat siap kumpul gambar die pegi cuci pastu buat album gambar untuk die....
Takdela ok?
Stakat minat gitu2 sebab aku tau die bukan pedulik pon kan?
Kenal pon tak.
Tapi kalo jumpe die lagi pasni,aku tak akan teragak2 untuk mintak bergambar same2.
Sile jangan halang~

p/s : Takde idea sebenarnye nak ber-blogging.
Sila Like, Kalau Suka =D

3 comments:

alyaa said...

best ke cite andartu tuh? aku pun mmg minat gile fahrin! sejak dari zaman dulu kale lagi!

.shashafifizaza. said...

cite die melampau sgt~
bikin panas je tgk.
dahla die pilih suami die yang negro last skali melepaskan fahrin pegi begitu sahaje~+__+
beli cd jela kalo nak tgk pon.

miss fabola said...

la. ko tak tau ke memang die kaki pukul pun. aku tau la aku penah kena. aku kan dulu pnah couple dgn die. so die pkul aku aku tgal kan die. bukan die tgalkan aku.hahahahahahaahahaahha..