Thursday, June 17, 2010

LBS berlakon kat Broga.

Lagenda Budak Setan.Ape ek nak cakap tadi? Lupela~
Hahahaha...sengal.Takde takde.
Kan aritu aku tengok Lagenda Budak Setan atau dalam bahase jawe nye the legend of evil kid(*apekah?).
So aku tau la kan diorang shooting kat nottingham kat Broga semenyih tu.
So ade satu scene diorang shoot kat cam bukit and aku dengan Haidi rase tempat tu cantik.

Kan kat sini tempat kasyah dengan ayu ngedate?Kan?kan?

Aku pon terpikirla kat mane ek tempat ni.Maybe around semenyih jugak aku rase.
Until one day,kawan aku kat mcd sebot pasal Broga Hill.
Baru arinie aku pegi search online.
Oh,ade rupenye broga hill.(*haha baru tau.)
Tapi aku tak tau la tempat kasyah dengan ayu ngedate tu kat broga hill ke tak kan sebab bukan aku yang camera woman die.


Broga Hill.Cantikkan?
Photo credit : Here

So,will try tu pujuk Haidi.
Sape nak ikot? Bleh amek gambar cantik-cantik.
Tak sabar tak sabar.

Sila Like, Kalau Suka =D

4 comments:

ronnie said...

penat oo nak naik smpai puncak..hehe..tpviw mg cntik..

miss fabola said...

elok ko ikot haidi gi kinabalu je..ikot die jadi polis..hehe..

Shafiza said...

kinabalu kat sabah la weh+__+

Shafiza said...

berbaloi kot kalo dpt sampai atas.