Friday, June 11, 2010

Kegemaran.

Haiiii....Anda gembire tak? Hope gembire la yek nak watpe sedih2 melaenkan pakwe anda akan meninggalkan anda dan pergi ke sarawak selame 3 bulan.Okay bai! Tak nak cite pasal sarawak.
Before that,tahniah kepade semue plajar uitm sebab result dah kua.
By the way,cam tak acila kan connection ntah ape-ape sampai kawan kau sume dah tau result kau sorang je tak tau lagi sebab server uitm kan ntah die gune server cap ayam ke~
Macam aku malam tadi tido lambat semate-mate nak refresh website uitm berpuluh kali gak aku buat sampai berpeluh.Last-last,peluh kering result tak jugak dapat bukak.+__+

Arini mari kite membebel tentang kegemaran.Ape-ape jela kegemaran orang ke,bende ke,makanan ke...
Kan slalu dulu tyme skola nak bagi biodata kat pakwe kene la tulis makanan kegemaran dengan minuman kegemaran.(*macam penah buat je wei?)Skarang tak payah bagi biodata kat pakwe.Pakwe pon dah tau kite suke makan ape sebab slalu kua and asik makan bende same je.Kah kah kah...
Saye keje mcd,dan suke makan mcd.Orang laen sebok-sebok soh boikot mcd sebab Israel tapi dari dulu lebih prefer mcd dari kfc sebab ayam kfc banyak lemak.
Same jela kfc pon Israel gak eh eh bukan Yahudi kot?Kalo makan mcd aku suke makan....

Satu set spicy chicken mcdeluxe...Bengong siap ade harge~ Tu harge untuk lunch hour.Harge biase mahal la nyampah aku.

Ni kan promotion je...So makan la sepuas-puasnye sementare stok masih ade.Tapikan,kalo harge die tyme bukan lunch hour gile mencekik darah.Nak tau sebab ape mahal? Ayam die berkualiti kot....Hahaha...aku pon bukan tau sangat pon.Rase pon sodap.Kalo makan double ni aku makan ayam nye seketul je.Lagi seketul aku bawak balik makan dengan nasik.Pelik? Tak pelikla...Sebab nak makan due ketul skalik tak larat pedas+kenyang lagi.

Tempat makan feveret jugak.First tyme pegi mase celebrate birthday mac lepas.Haidi baby pon suke makan kat sini tapi disebabkan mahal harge dalam rm70++ for two person, so kenela kawal sket nafsu nak makan kat sini.Ouh, skali bayar je and korang leh makan sampai buncit or muntah balik pon takpe.Kat sini best sebab kite leh pilih sendiri kite nak makan ape,and masak sendiri.Style macam steamboat+barbeque...Korean style.

Ok,cukup pasal makan.Kalo pasal makan bleh buat 1 novel siap ade sambungan lagi.Kah kah kah...(sungguh buruk ketawe berdekah-dekah begini)

Lagi kegemaran aku...
.

Tido...Ok,sape tak suke tido? Tido la aku leh mimpi Fahrin Ahmad(*apekah?).Gigit kertas kalo Haidi bace.Aku malam kureng sket tido kire tak brape nak nyenyak la.Kalo siang adoi bukan maen nyenyak siap susah nak bukak mate lak tu.

Sukan kegemaran...

Saye black belt ehem ehem baru 1st Dan ehem ehem.

Bowling? Takdela terer sangat sampai leh buat bola pusing-pusing no no no~Tapi not badla...???
Apekah puji diri-sendiri?? Takpela skali-skale...


Tapi sekarang,orang ni mengatasi kegemaran saye.Sebab die nak pegi tinggalkan saye maen mesej sorang-sorang,mandi tak basah,makan kenyang-kenyang ayam dan tido tak brape lena.


Selamat menjadi orang sarawak slame 3 bulan.
Lepasni lehla kite maen polis and thief.Of course ah syg polis,and B thief.=)
By the way,i'll really miss him!=(

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: