Thursday, July 22, 2010

Emo sudah sebati dengan aku.

Hai blog,maaf dah lame tak datang beramah mesre.Biaselah,wifi kan macam sipot nak beli broadband lagilah duit ntah ke mane.

Blog,saye rindu sangat-sangat kat Haidi. ;(

Dah 3 hari kot die tak kol saye tak tau lah die sehat ke tak.Tapi yang paling penting,saye nak die balik cepat.Saye sumpah dah tak sanggup tengok gambar die yang tak bergerak.Sedih tau tenung gambar yang tak bercakap dengan saye.Saye nak bercakap dengan gambar tuh kang orang cakap saye gile.

Lagi satu saye sunyi la takde orang nak buat lawak spontan dan bodoh dengan saye.Nak makan pon cam tak brape selere.(*padahal...)

Lepasni pakwe saye seorang polis.Janganlah die jadik garang dan bile saye buat hal,janganlah die keluarkan surat saman lalu menyaman saye.+_+ Dan lagik satu,tolonglah,janganlah tyme kuar dengan saye die jalan cam berkawad.Mau pengsan aku.

Kalo boleh hujung minggu nak je saye beli tiket kapal terbang dan terbang ke sarawak.Tapi nak beli broadband pon takde duet apetah lagi tiket kapal terbang?Kang dengan saye-saye skali join Polis.Biaselah,duit pergi sarawak ade,duit balik takde.

Lepasni saye nak duduk je dalam beg Haidi,nak ikot je ke mane die pergi.Kalo muatlah,kalo tak muat takpe saye sedar siape saye.+_+
Oklah bai.Nak pegi beremo kejap.

Sila Like, Kalau Suka =D

2 comments:

miss fabola said...

haha ko ni nak sedih2 la
ni nak wat ayat klaka2
haha

tu je nak cakap
dah
bye2
haha siot je aku

.shashafifizaza. said...

heh ;p
ngade je.

rindulah weh... =(