Saturday, July 31, 2010

Hapdet.

Gile buruk perangai eja update cam sakai.Heh ;p
Arini balik kajang,walopon dapat mc 2 hari which is semalam and arini,tapi tetap balik arini kul 12.30 tengah hari.
Demam-demam begini kalo jalan jauh memang tak lah en.Walopon duduk je tak perlu nak kayuh basikal ke hape,tapi still rase demam makin kuat.Agagagaga~gile ngade lah kau.
Sampai je KL,as cakap boyfriend nye mahu datang menjemput.Siap tanye aku lagi larat ke balik sorang.Aku dengan gagahnye menjawab,boleh saje.Biaselah,saye kan memang gagah.Hehehe ;-)

Tapi aku sedikit peliklah nape la plak monorail kalini lebih sejuk dari biase?Cis,aku duduk bawah aircond rupenye.Berganjak lah sket ketepi dengan harapan dapat elak aircond.Hambek kau sume tempat ade seketul aircond atas kepale.Bersejuklah manusie yang tak sehat ni dari Titiwangse ke KL Sentral.Naek mengigil aku,tapi takpe tabahkan hati.

Sampai je kat KL Sentral,kene jalanlah pulak.Hadoi,seksenye bile Haidi takde.Kalo die keje,blehla die blanje aku makan ke....Kalo die tak keje,leh die jemput aku.Tapi takpe...kite kene berdikari okeh?Sampai je dalam KL Sentral dah lega sket sambil scan polis-polis bantuan kat situ manelah tau ade kawan Haidi.(*motif?saje nak scan-scan.)Cis,sume muke aku tak kenal.Trus ke KFC nak carik sesuap makanan sebab perot dah lapar gile.Kene berator panjangla plak.Malasnye...Trus ke Famous Amos dan beli biskut feveret ku.

Beli tiket komuter dan trus turun ke platform.Ramainye orang,baru pukul 4 petang takkan dah balik keje kot?Aku pon duduklah kejap sambil tunggu komuter datang.Lagipon,badan rase tak larat kang diri lame-lame bleh menyumbang kepade pengsan.Sejak-sejak ade coach wanita ni memang naek gune coach wanita.Tapi arini sebab pergerakan aku terbatas,so tak dapatlah nak naek coach wanita.

Ok,sape-sape yang dah bace status facebook aku mesti pelik nape aku berani kutuk polis bantuan KTMB tu.(*note that polis bantuan KTMB tak same dengan polis bantuan yang Haidi keje dulu) Sambung balik...Sebab coach wanita dah penoh,aku pon pegilah coach biase.Muat lagi kot and manusie-manusie dalam tu siap bagi ruang lagi untuk aku masuk.Ini sudah bagos.Bile dah selese sket dalam tu,bleh plak orang KTM tu halau aku kuar and suh aku masok coach wanita.Tapi care die cakap tu memang no manners langsung ah kan.Memang gaye menghalau!

Pakcik,saye dah la tak larat.Hadoiyai...Kenelah jugak ikot perintah pakcik tu and berjalanlah aku terkedek-kedek ke coach wanita.Polis Bantuan yang jage kat coach wanita tu siap bleh sound aku sebab jalan terhegeh-hegeh.Ini sudah lebih.Kesabaran aku tercabar.Layan cam banduan je.

Aku sound je die balik.Bagi jelingan tajam sket.Pedulik hape aku die polis ke tapi kalo dah kurang adab sangat.Kalau la aku jumpe kau lagi,memang aku tolak kau ke landasan.

Dalam komuter,bleh plak aku nak termuntah.Orang sekeliling dah risau.Aku trus duduk mencangkung kat lantai.Ikutkan hati rase nak stop je kat stesen mane-mane and pegi muntah.Tapi bile pikir kang susah nak dapat komuter,aku tahan jelah.Sampai je rumah,heaven!Trus makan nasik,makan ubat demam and tido.

And malam nye Haidi call bagitau esok which is hari sabtu ade Hari Keluarge Pulapol.Kire family leh datang melawatlah.Haih,rase nak beli tiket kapal terbang je and pegi sarawak.Trus ngadu kat Haidi yang aku demam.Sorry B.Sayang tak bermaksud nak buat B risau tapi kalo dah suare sayang cam jantan,mesti B pelikkan?Baek trus-terang.Nasihat Haidi,jangan lupe makan ubat,minum air banyak-banyak and rehat cukup-cukup.Tskk...rindulah saye.+_+

Itulah die perjalanan hari jumaat aku.Semoge terhibur.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: