Thursday, July 29, 2010

Kenapelah aku lemah sangat ni?

Maafkan diri ini yang jadik lemah mental dan fizikal.Semalam sudah tak tertahan rindu yang akhirnye menyumbang kepade air mate.Yes,I miss Haidi for the thousands time.Aku rase cam dah takde sape nak amek tau ape aku buat.

Aku makan ke tak,aku ok ke tak...Sepanjang dua tahun kami bersame,tak pernah sehari pon kami putus mesej melaenkan tengah merajuk.Tapi tu lain.At least aku tau Haidi ade kalo aku perlukan die.Unlike sekarang,emosi tak brape nak seimbang.Haidi je yang paling paling faham aku.

Arini,aku demam.Sob sob sob.. ;( Rase nak je mogok tak nak makan bagi Haidi balik cepat.Buat ape yang Bella buat dalam Twilight time Edward pegi jauh.Die bahayekan diri semate-mate nak Edward balik.Tapi aku bukan Bella.Aku tak nak bahayekan diri aku sebab aku tak nak Haidi risau langsung.Biarlah die anggap kekasih die yang sorang nih kuat walau hakikatnye,hah lemah lembik!

I need a hug.Please... ;(

Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

alololo..
comel la tu..