Tuesday, December 21, 2010

Yang Kedue. (Part 2)

Ini cite indon ke hape siap ade siri 2? Ke samarinda? Pffftt (*__*)

Jap nak menyimpang jap. Aku rase nak marah je tengok Cinta Kirana. Sape yang tengok dari first episod and tak penah miss tu, sile menyesal sekarang sebab ending die cam haram. Dahla banyak simpang sane,simpang sini. Bile nak kawen dengan Raka, boleh plak die jatuh cinta dengan Galang balik. Yang paling tak boleh blah, time nak bersalin, Raka lah yang jadi pak turut, bawak Kirana pegi hospital bagai. Macam bangang!

Ok dah. Mari kite sambung cerite yang tertangguh dalam entry lepas. Sampai mane ek? Oh, sampai die bagi hadiah kan?

Eh apasal hah entry untuk first love kau sekentot je tapi entry untuk second love kau sampai masok part 2?

Nak habaq sket kat hangpa semua la. Aku dengan first love aku kapel tak sampai sebulan kot? Kawan je agak lame. Yang second love aku ni, hampir setahun jugakla. Ingat ye, setahun. Bukan due tahun macam yang digembar-gemburkan oleh awak wahai Mr F. Propaganda betol. HAHA tetibe~

Aku dulu kuat cemburu tau tak? Tak tau eh? Ni la aku nak bagitau. Cemburu mak aih. Sakit hati nak melayan aku yang dulu. Aku yang sekarang ni baik sket. Lebih memahami.(*perlu ke?) Takpe. Teruskan. Agaknye, die memang dah tak sabar dengan perangai aku. So, kitorang pon break lah. Ye, saye berani mengaku yang saye kene dumped !

Aku ingat lagi ayat die. Die mintak aku tunggu die. Yes, aku dengan kebodohan aku trus la tunggu die. You know. Kali pertame kene dumped, takde pengalaman camne kene dumped. Aku rase sangat lemah and serius, takde semangat. Airmate tu kire peneman lah sebelum tido. The moment after our breakup, aku still harapkan die. Bodohkan aku?

Tapi die pon satu. Still nak bagi harapan kat aku. Ajak aku kelawar eh salah, keluar. Layan aku macam awek die lagi.

Until one day, aku tanye die. Camne hubungan kite? Kau tau die jawab ape?

"SAYA DAH ADE AWEK LAIN."

See. Bertambah-tambahla lagi break down aku. Sampai aku amek keputusan, nak tukar sekolah. Take note yang tyme aku break tu lepas PMR. Still I've got 7A's and 1 B.(*Bangge angkat-angkat kening) Mestila bangge ouh after a whole year of pain.

And aku apply nak masuk sekolah teknik. Dapat tawaran, tanpe berfikir panjang aku pon trus la setuju. Eh tapi kan, aku dah ade balak baru la weh. Haha mesti korang tak jadi nak kesian kat aku kan? Hoi tapi dalam hati aku still ade cinta lagi lah bai.

Satu je lah aku nak sangat Mr F ni tau.

The day I stop waiting for you is the day when I met Haidi Anuar and find out that he's the one.

Ouh and aku tau si Mr F ni kapel dengan kawan aku. Tapi sekarang dah break, sebab ape ntah. Aku tak tau la plak.(*Padahal aku tau. Malas nak cerite) What goes around, comes around kan?
Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: