Friday, January 7, 2011

Ucapan Tahun Baru versi terlambat.

Selamat tahun baru semue. Ye harini dah 7 Januari 2011. Cepat je dah seminggu kan? UiTM pon dah start sem baru haish berat hati nih. Sem kali ini lebih tough dari sem sebelumnye walaupon aku rase sem lepas sangat tough. Tapi kali ni lagi-lagi la tough. Urghhh~ (+__+)

Sem ni aku takot subjek system sebab lecturer aku kalau masok kelas confirm die saiko kitorang abes-abesan. Mane tak nye, subjek lain bile start je first day baru nak warm up, pengenalan (*Alhamdulillah sem ni takde suai kenal cam sem-sem lepas.), gedik-gedik(?). Tapi system, first day masok kelas dah kene saiko. Bukan takat saiko, kene test ingatan SQL yang kitorang blaja sem lepas. Bagi manusie lupe diri cam aku ni, memang tergagap la nak jawab. Pandang kiri kanan atas carik jawapan. Ayat paling pedas la dari lecturer system aku ;

"Kate Dekan. Database ngan IP dapat A masing-masing."

Aku tunduk je bawah pandang kasot macamla tu kali pertame aku tengok kasot aku. Malu malu malu.

Takpe kite tabah je kawan-kawan. Ayat saiko seterusnye ;

"Last sem present system depan lecturer. Sem ni awak semue present system awak depan junior and lecturer."

Sekarang ni kite nak tabah ke kite nak start gelabah? Hah jawab cepat!

Anyway, lecturer sem ni semue best terbaikkkk!! Baru semangat nak pegi kelas.(*Ayat basi)

P/S : Sebenarnye nak tulis panjang lagi tapi perot cam sakit plak. Lain kali la aku bebel!
Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: