Monday, February 21, 2011

Aku adalah Aku. Sila faham.

Aku memang suka bergurau, tapi bukan semua benda boleh gurau.
Ada batasnya.
Ya, memang kita macam adik-beradik.
Bila bergurau semua lepas.
Aku tau beza bergurau dan sindiran.

Adik-beradik bila bergurau, bila terlebih gurau mungkin akan ada yang terasa.
Bukan selama-lamanya terasa tapi, mungkin akan lebih berhati-hati bila bergurau.
Mungkin akan terbatas segala gurauan.
Dan mungkin juga tidak akan seperti selalu.
Sebab luka terasa itu masih ada.

Kau boleh cakap aku ni tak sporting, tak boleh bergurau or apa-apa sahaja.
Cakap sahaja apa yang kau nak.
Ini aku.
Aku juga punya perasaan.

Aku sayang semua dan aku harap, bergurau ada batasannya.
Respect people.

Aku hanya manusia biasa. Tak lepas dari melakukan kesilapan. Kalau korang ada rasa menyampah dengan aku, aku mintak maaf.

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: