Saturday, February 12, 2011

Bila balik, mesti nak tengok budak ni tido.

Aku sekarang mempunyai alasan yang cukup kuat untuk pulang ke rumah. Sebab ini ;

"Resah. Aku sangat resah ketika tido."

"Gua baru 16 hari bro lahir kat dunia ni. Tapi gua dah boleh mengiring."

"Tu punggung gua yang paling mahal. Comel tak? Comel tak?"

"Ni gaya tido apa gua pun tak pasti. Dah macam besar sangat je gua kan? Padahal baru 16 hari."

Ok ni yang latest punya. Baru amek tadi. Aku tak faham lah dari mana budak kecik ni dapat gaya tido dia.

"OMG! Gua lupa nak cuci napkin gua tadi =.=''"

"Dahla. Malu i tau. Nanti takda awek nak masuk line gua kalau tengok gua tido camni."

Ok tu bukan anak aku. Tu anak buah aku yang baru berusia 3 minggu masuk harini. Nama dia Muhamad Izz Zareef. Aku suka ngadap dia tido sebab macam-macam gaya dia buat. Kadang-kadang tersenyum sorang-sorang. Dan tadi, boleh plak dia gelak sambil tido? =.=''

Kakak si Zareef ni kata kat Ibunya merangkap kakak aku ;

"Kakak tengok tangan Zareef macam sosej yang kakak slalu makan tu." (*__*)

Ok bai!


Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: