Wednesday, May 26, 2010

Semuenye ok.

Hati makin jadik senang sangat.
Mule2 keje,aku rase cam tak suke dengan sume rakan2 sekerje aku.
Tak tau la nape kan~
First impression aku pasal diorang kini telah lenyap same skali.
Diorang memang fun gile.Buat keje tak penah tension.
Lagi ramai customer,lagi gile kepale otak masing-masing.
Maybe,I had already fit in.=)

Mane taknye,kalo tyme ramai customer and produk lak takde.
Mintak la kat kitchen contohnye,"Kitchen,big mac satu!".
Tau tak budak2 kitchen balas ape?
"Malasla nak buat.Dah penat."
Ok,memang geram doh tyme tu.
Kalo tyme customer ramai,memang kitorang yang kat dalam ni asikla excident langgar diri masing2.
Sempit tau tak tempat kaunter tu?

I'm looking forward everyday to go to work.
Okla arini tangan aku melecur sket.

Jage fries punye pasal.Ni kesan kene basket untuk masak french fries tu.+__+

Manager sekarang lagi best berbanding ngan dulu.
So,bile korang nak datang mcd?(*haha.promote gile)

Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

dah tbukti dah hamster mkn anak sdiri.ade sekor anak die mati dah kot.abg aku tgk die makan.eeeee.geli gle.abg aku kate die tgk hamster tu makan merah2.eeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!