Tuesday, June 8, 2010

Fahrin lagi.Tabahkan Hati.

Baru arini tergerak hati nak carik facebook Fahrin Ahmad.
Dah jumpe,nak add skali "Sorry,this user has too many friends."
Apekah?+_+
Kalo fanpage bleh like2 je.
Aku tak suke like2 ni walopon aku like Fahrin Ahmad.
Takpela...takde jodoh.Haha,tetibe.

Bilela aku dapat face to face dengan Fahrin?
Eceh,macam laaa dapat face-to-face sangat.
Pasti akan ku ketepikan encik Haidi.
Haha,niat jahat slalu takkan tercapai.Ingat tu~

Tyme jalan-jalan kat midvalley,tangan aku penoh dengan barang-barang shopping.
Pastu,tyme kuar dari lif skali terserempak dengan Fahrin and die terlanggar aku.
Die pon tolong la kutipkan barang-barang aku yang terjatoh.
Kami pon tukar-tukar ah no tepon.
Haha~Itu imaginasi aku je.
Wadefak weh?
Imaginasi kotor sungguh.

Tapi takpe.
Berangan tu bagos.
Manela tau die bace blog aku and leh la aku jumpe die.
Haha~
Imaginasi tinggi betol.
Ape kate kau salurkan imaginasi kau tu kat tempat yang lebih berfaedah?

Ok bai.
Aku nak pegi maen the sims,nak buat orang yang girl name shafiza dan yang si suami bername Fahrin.(+__+)

Sila Like, Kalau Suka =D

2 comments:

miss fabola said...

sape ade baldi??
aku nak pinjam...

Shafiza said...

nak buat ape hoi?