Saturday, June 5, 2010

Rase Biase.

Haish.Tak tau nak update ape tapi nak jugak update.
Hidop aku skarang nie cam biase je.
Keje,keluarge dan pakwe tersayang.
Belom ade rezeki lagi nak hangout dengan bff tercenta iaitu nab ngan atem.
Aten keje and nab die keje wat taik mate kat umah.
So masing2 busy and keje lak tak same shift so susah sket nak lepak.

Ok pasal keje.
Aku tak suke la orang kalo nak order pastu nak pegang2 tangan aku lak.
Pompuan tue a.k.a nyonya la slalu wat camnie.
Ape kau ingat aku cucu kau ke?
Takdenye kau pegang tangan aku pastu aku leh kurangkan harge.

Kadang2 aku pelik kalo customer datang pastu tanye,"Nasik takde ye?"
Heh,ini bukan kfc mahupun chicken rice shop.
Sedih la kau nie.

Lagi satu,kalo order kat aku pastu cakap,"Burger ayam satu." takpon "Burger daging satu."
Tolonglah.Plisss.
Sile nyatekan dengan lebeyh jelas lagi burger mane satu anda mahu ok?
Bersepah kot burger ayam dengan burger daging.
Berbuih lah mulut aku terang satu2 burger.+__+

Ok skarang pasal family.
Semalam dapat gaji and aku belikan pizza hut untuk keluarge tercenta.
And belikan mee bandung untuk ayah sebab ayah tak makan pizza.
Best dapat blanje family.Anda pon patot cube ok?

Skarang cite pasal pakwe plak.
Haidi berjaye menambahkan koleksi kure2 nye menjadi 5 ekor.
Haish,tak dapat nak menghalang sebab die kate kure2 tu comel.
Ok kure2 5 ekor,kucing ntah brape ekor.
Pandai2 ekau la ye jage.

Itu je la kot yang berlaku dalam idop aku.
ill then.Bye.

Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

miss fabola said...

haha.aku suke bce entry ko.simple tp pnuh dgn isi.haha.

soh la haidi bela hamster.kikiki