Wednesday, August 25, 2010

Pelbagai perencah.

Aku suke betol kalau tibe bulan 8 ke,bulan 9 ke...
Sebab banyak cuti.
Antarenye,yang terdekat ni la...
Cuti Nuzul Quran.Ouh,heaven~Penat gak tiap-tiap ari nak mengadap kelas je.
Khamis,pukul 7 malam dah mule berangkat ke Kolumpo.(*KL la weh)
Nak makan mcd! Tak sabar,tak sabar. (^^)

Ouh,and arini birthday Haidi tersayang!
Malangnye,die jauh nun di Sarawak~ ;(
Kalo die ade,hujung minggu ni dah bleh celebrate birthday die.
Buke pose sesame.Kate pon cuti en.Itu dulu,tapi tahun ni beliau(*eceh beliau tros) dalam Pulapol.Bukan takat Pulapol sebelah umah kau tu,bukan.Tapi Pulapol Sarawak.Sarawak,diulangi(*annoying gile sebot banyak-banyak kali).Ah,takpela.Hope die tak menetap tros kat sane.
Nak je aku naik sampan,lalu mendayung ke sarawak.Tapi memikirkan akan makan mase beberape tahun,baek aku duduk sini diam-diam and tunggu die balik 30 September ni.

Aku risau ni apehal la aku tak 'raye-raye' lagi?Risau tau tak...
Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: