Saturday, October 9, 2010

Lupe nak tulis blog camne dah.

Dah lame jari jemari ni tak bermanje dengan menekan butang create new post.Eh bukan, dah tekan, dah taip tapi akhirnye terbengkalai dalan draft dan akhir skali menjadi mangse butang delete.

Hebat tak perumpaan aku? Ok laaa...honestly, aku tersangat busy. Dah takde makne lagi nak bersosial kat facebook. Dulu bolehla mengadap facebook dari terbit matahari hingge terbenam matahari. Sekarang nak dekat facebook pon takot. Bukan sebab seram ke hape. Takot terjebak berjam-jam lamenye kat facebook.

Bile agak-agak weekend nak rehat jap, barulaaa rajin jenguk facebook. Sekarang nih, lecturer semue berlumbe nak abeskan syllabus, nak setelkan segale kuiz,test and projek. Mangsenye kami. Kami redha sebab nak menentukan markah and GPA kami sem ni. (*ayat redha abes)

Ouh final aku start 28 Oktober sampai 11 November.And then cuti sem.Baru ingat nak blaja mancing cuti sem ni tapi cikgu memancing dah kene anta masok pulapol. Ouh sangat sadis bile lagi aku nak blaja mancing nih? Blehlaaa aku berlagak lepasni dengan cikgu memancing aku plak. Slame ni duk mengadap die mancing tak kemane pon. Ok sekarang pegi bayangkan aku mancing pastu dapat ikan jerung. Hebat tak?

Oklah, agak-agak aku lupe daratan tak nak update blog blehlaaa ketuk kepale aku bagi ingat ok?

Bye.
Sila Like, Kalau Suka =D

1 comment:

Unknown said...

ni kes jangkit ngan haidi neyh
hahahaha