Friday, April 8, 2011

Event dinner terakhir di Jengka.

Bila tengok perkataan terakhir tu rasa macam lain. Rasa macam tak percaya dah nak menghampiri pengakhiran. Ingat dulu time sem 1 pegi dinner pakai ntah baju apa. No fashion sense at all haha pathetic! Tapi sekarang pun sama je. 

Dinner Fakulti Sains Komputer terjadi eceh terjadi kau. Macam skema lak aku sebab mengantuk la...Hah ok dah ada ilham. 3 april lepas fakulti aku buat dinner. Memang minggu lepas aku takda istilah hujung minggu lah kan sebab ada kursus kawen dari pagi sampai petang on saturday and sunday. The whole day ok...Lepastu malam ahad plak dinner. Hasilnya sebab penat sangat, orang lain sibuk bincang pasal hal persembahan aku buat ni ;

Walaupun 5 minit aku terlelap, paparazzi sempat snap gambar aku. Memang dah rasa cam artis lah kan.

Ok dah malas nak taip. Jom tengok gambar! Yay semua suka bila part gambar.

Hiasan dewan. Congrats to AJK Dinner. Dewan kelihatan sangat superb. Kan best bila final exam cenggini rupanya.

Door gift. Dapat sudu and garfu. Errr motif bagi sudu and garfu aku tak tau.

The food. Nasi beriyani bermacam lauk. Rambang mata.

Penyampaian anugerah dekan.

No komen.

Anas why anas oh whyyy interframe di sini? =.=''

Some of the performance.

Our perfromance.

Kek untuk part 5. Lazat yum yum~

Teruja dengan kek so haruslah ambik gambar dengan kek selalu.

Miss Fazlin yang bekerja keras untuk dinner kalini. It was superb miss.

Class-mad. Haha salah plak. Classmates.

Freestyle. Gonna miss the moment.

Tribute to Wafiy. Hehe ;)
Ok total gambar dalam folder "last dinner" aku ada 500++ kot? Bila aku delete and delete gambar orang tak kenal so dapatlah mengurangkan space dalam memory aku. Haha =.=''

Nak muntah dah ni tengok gambar so aku letak yang berkaitan je lah ye. Truly is, I already started to feel that I'm gonna miss Jengka so much. =.='''(*double berpeluh)

Akhir kata. Cuci mata dengan gambar aku.

Sila Like, Kalau Suka =D

6 comments:

Atikah said...

Insyaallah belum last dinner lagi kalau next sem kalau CS buat dinner/anugerah kecemerlangan :)

lavender harum wangi said...

wow. purple. wow. dpt dekan. wow.

Shafiza said...

ATIKAH : IF dapat dekan lagi....hmmm nak datang balik jengka tapi bukan sbb repeat ke ape...

LAVENDER : wow wow wow~ hehe...

Anonymous said...

nak AD jgk :(

Shafiza said...

Melly sayang...study hard but at the same time study smart... ;) You can do it.

AkuMuzikFilem said...

aku lama dah blah dari tempat ni. haha