Friday, May 18, 2012

Baling topi sudah.

Assalamualaikum hai semua :) Ok entry kalini banyak gambar je.Kurangkan menaip,banyakkan bergambar.LOL dah macam karam singh walia.

Last wednesday, which is 16th May 2012 adalah hari keramat aku dan juga beberapa graduan UiTM yang lain.Yeah it is our graduation day! Semua dah excited terlebih sejak dari mula lagi.Yelah, meraikan sempena 3 tahun berhempas-pulas,menangis, stress, bergaduh (kahkahkah) dan macam-macam lagilah.Lagipun, bukan selalu kan dapat pakai jubah lainlah kau sekolah kat Hogwarts duhhh~~~ Ok let the picture rolling.

Muka excited di pagi hari konvokesyen. Cam hari raye plak rase ;p

Weeeee baju ayah, mama and me sama <3

Sebenarnya, aku tak dapat bunga pon. Sobsss :(

Happy dapat banggakan mama and ayah <3

Our hapy faces.

Ex-classmates kat Jengka.


Sejurus selepas keluar dewan.

Mereka <3

My happy family tapi abang takde :(
Alhamdulillah.Dua bintang untuk diploma.Walaupun tak dapat ANC,takde rezeki. :)

Akhirnya, Diploma dalam gengggaman.
Ok gambar selebihnya dekat facebook.Aritu rasa macam tak puas bergambar (bila pulak kau penah puas?). Rasa cam nak amek gambar kat setiap pelusuk UiTM haha tapi takpa, kawal nafsu.Degree ada lagi.Lek luu sap kok lu (Dalam bahasa pelatnya,relaks dulu hisap rokok dulu) ;p Ok rokok membahayakan kesihatan.

Overall, aku rasa sangat bersyukur sebab berjaya tamatkan Diploma walaupun banyak duri-duri, ranjau berliku errr macam drama melayu dah. Terima kasih mama and ayah atas doa, restu dan sokongan.Siapalah aku tanpa mereka sobssss sreettt sreettt (pinjam lengan baju korang nak lap hingus). Mama and Ayah is my strength kalau aku tak ingat kat diorang, agaknya dah terpesong jalan and give up. Terima kasih jugak kat my only one, Haidi sebab sudi kongi masalah and bagi aku semangat sepanjang 3 tahun walaupun kami berjauhan. A big thanks too to my lecturers, kalau takda lecturer memang terumbang-ambing dipukul ombak lah kan? Tak tau nak buat kerja, cari lecturer, tak faham time nak final, pegi menapak ke bilik lecturer ketuk pintu and mintak tolong ajar sedangkan esok nak final. And not to forget, my family yang menjadi sumber inspirasi untuk aku berjaya memandangkan semua dah bekerjaya, dan tinggal aku je yang kat menara gading ;)

And to my friends, thanks for helping me throughout my diploma years. Akhir kata ;

HAPPY GRADUATION DAY AND GONGRATS ALL!

P/S : Ada lagi 2 tahun setengah pula untuk degree.Pray for me ok? Hope sangat dapat graduate with first class degree and get ANC.Insyaallah... :)

Sila Like, Kalau Suka =D

No comments: